Noiden aikaisemmin jo listaamieni syömisten lisäksi olen syönyt:

-5 tikkaria 200kcal
-myslipatukka 112kcal
-100g suklaata 480kcal --> oksensin --> 440kcal?
Yhteensä tänään 3078kcal

HELVETIN HIENOA.

En tiedä enää mitä mun pitäisi tehdä. Tää kaikki on riistäytynyt käsistä. Mä en jaksa enää! Tästä ei tuu yhtään mitään!
Mä vaan ahmin ja ahmin. Oksensin, pitkästä aikaa. Hampaat on mennyt niin paskaan kuntoon, että on pakko ollut vaan kestää kaikki ahmimiset oksentamatta. Eikä sillä oksentelulla edes saa niitä kaikkia kaloreita pois..

Pää särkee ja olo on todella vittumainen.
Tekisi mieli viiltää ranteet auki.

Tahdon kuolla.

Tahdon kuolla enemmän kuin pitkään aikaan.
Mä en jaksa enää! Tästä elämästä ei tule mitään.

Tahtoisin vain olla hoikempi... Olen koko ikäni ollut "pyöreä" ja jossain vaiheessa oikeasti lihava.. Nyt enää tarvitsee lihoa 7kg niin olen lihonut siihen mistä joulukuussa 2006 lähdettiin.
Silloin käytin farkkuja kokoa 44!! (häpeän, miten olen saattanut joskus päästää itseni lihomaan sellaiseen kuntoon....) Ja paidoissa koko L/44. Se oli aivan järkyttävää. Olin sellainen sairaalloinen mammutti, ettei mitään rajaa. Silloin toivoin eniten maailmassa, että olisin edes kokoa 42-40/M ja nyt olen. Ja nyt olen silti älyttömän lihavaksi lihonut.
Mä en tiedä mitä mun pitäisi tehdä.

Se, että lihon, saa mut ahmimaan. Ja sitten lihon lisää ja ahmin vielä enemmän. Pitäisi katkaista oravanpyörä. Pitäisi löytää joku tehokeino, jolla saisi painon nopeasti tippumaan. Olen yrittänyt olla syömättä koko päivää, mutta sitten kuitenkin repsahdan syömään... Ja se siitä sitten.

Arrrgggh.

Miten kehtaan mennä huomenna kouluun.. Ehkä en mene kouluun.
Pää särkee.
Vittujen kevät.

Pelastakaa mun.