Paino nousi eilisten syömisten ansiosta hienosti seitsemälläsadalla grammalla.

Tänään koulupäivä meni onneksi suht nopeasti. Mieleen jäi kaksi tilannetta. Tai oikeastaan yksi tilanne, mutta kaksi ihmistä. Yhteiskunnan opettajan hymy mulle. Matikan opettajan hymy mulle. Ehkä ne opettajat eivät olekaan niin... pelottavia mitä olen kuvitellut.

Koulun jälkeen lähdettiin äidin kanssa melkein heti kaupungille. Tarkoitus oli ostaa agilityn MM-kisoihin liput, mut se tyssäs sitten siihen, ettei niitä lippuja saakkaan kuin netistä.
Nojoo... Sain äidiltä rahaa. (Se oli hakenut mun lapsilisätililtä //tai joku semne) Ostin lökärit Seppälän poikien osastolta. Ihanan isot. Ja ison pipon Onlysta. Jees.

Haluaisin tehdä itse itselleni vaatteita. Harmittelen tässä nyt vain, että perkele, kun en saa koskaan mitään aikaiseksi.

Syötyä: reissari, jugurtti, jäätelö, suklaapatukka, fruitie, 3 tikkaria, 4 yksittäistä karkkia. Harvinaisen terveellistä taas vaihteeksi.

(sain muuten sen kirjoitelman takaisin tänään... Se kirjoitelma johon piti ravitsemuksestaan kirjoittaa. Kirjoitan koko roskan tänne [tiedän, että kaikkia kiinnostaa etc, mut kirjoitan omaksi iloksenijeejee] huomenna, kunhan ehdin. Se oli varsin onnistunut sepustus koko päivittäisestä taistelustani itseni kanssa.)

Viilsin eilen todella pahasti.
En ole koskaan ennen nähnyt niin paljoa verta.
Koko käsi auki.
Mietin pitäisikö asiasta ilmoittaa jollekin kuten äidille tai hoitajalle polilla, mutta annan olla.
Onhan se kiva seurata, mitä omassa kropassa tapahtuu.
Tulehtuuko koko käsi vai mätäneekö koko käsi irti. Okeijoo.
Hieman väsynyt olen taas vaihteeksi.
Joo, anteeksi.