Sata grammaa eilisestä, hurraa hurraa. Jos ihmettelette, miksi hitossa paino ei tippunut sen enempää vaikka eilispäiväisessä postauksessani kalorit oli jotain 400kcal:n luokkaa... Syy on se, etten pitänyt lupauksestani kiinni, enkä edes tehnyt vatsalihaksia. Söin mm. pienen palan pizzaa (uh, ettei kalorit vaan jäis vähäsiksi.) ja viinirypäleitä.

Äh, en edes jaksa selostaa kuinka vittumainen poikien liikunnan opettaja oli mua kohtaan saati kuinka vittumainen koko koulupäivä oli, vaan rupean suoraan vuodattamaan semmoisesta asiasta kun joku hiton mielialaryhmä.
Tänään oli joku "haastattelu" sitä ryhmää varten. Kerroin niille ryhmän pitäjille huolestani, että pelkään törmääväni siellä muihin.. hmm, tuttuihin. Kyseiseen ryhmään tulee porukkaa mm. mun ja M:n koulusta. Joten ihan varmaan sinne tulee tuttuja, jotka sitten nauravat mulle ja puhuvat entistä enemmän paskaa musta.
Ne sanoivat, että siellä ryhmässä on tietyt säännöt ja ketään ei saa kertoa ryhmässä puhuttuja juttuja eteenpäin... Ja että ovathan nekin "tutut" sitten samassa tilanteessa mun kanssa, käyväthän hekin siellä nuorten polilla. No perkele! Mut jos sinne tulee joku sellainen henkilö, joka valmiiksi inhoo/vihaa/ällöksyy mua ja sitten se vielä saa tietää lisää heikkouksiani ja sen, että käyn jossain helvetin nuorten psykiatrisella.
Ja suositut ymmärtää suosittuja. Suositut EI ymmärrä tämmöisiä valmiiksi jo inhottuja.
Harhar, mietinkin jo, että pitäisikö heti ensimmäisellä juttutuokiolla kertoa, että olen mm. viiltelijä, lääkkeiden väärinkäyttäjä ja ajoittain myös bulimikko tai jotain sinnepäin.
Varmasti pisteet nousee kaikkien silmissä. Todella, todella hienoa.

Ainiin, unohdin mainita, että sieltä haastattelusta lähtiessäni siinä samaisella käytävällä istuskeli eräs rinnakkaisluokkalainen tyttö, joka kuuluu juuri niihin parempiin porukoihin.
Lupaavaa, perkele, lupaavaa.

Mutta asiasta kukkaruukkuun, huomenna meen verikokeisiin ja sydänfilmiin. Äiti selitteli, että mun lääkitystä aiotaan nostaa ja nyt sitten katotaan jotain juttuja siihen liittyen. En usko alkuunkaan. Siinä on ihan varmasti jotain muuta takana.
Tänään autossa äiti tokaisi yhden ratkaisevan lauseen "maksa-arvoissa katotaan sitten missä kunnossa se sun maksas on" Elämäni aikana kaikki juomani alkoholi mahtuu tod.näk. 1 litran pulloon. Mutta todennäköisesti tolla tarkoitettiin tota mun lääkeharrastusta.

Ja jee! Nyt M tuli meseen todeten ensimmäisenä lauseenaan "voi jeesus", eli taas tulee kauhee vuodatus jostain HÄNEN asioistaan. No kai se sitten on niin tarkoitettukin, että HÄN ALIARVIOI mun juttuni täysin. OLENHAN MINÄ TÄYSIPASKA. Okeijoo, tuo on säälittävää, mutta niin hän mua tuntuu kohtelevan. HÄNEN asiansa ovat niin perkeleen tärkeitä ja niitä pitää kuunnella ja niitä ei saa mitenkään kysenalaistaa. Ja mun asioihin suhtaudutaan olankohautuksella tai jollain "vittu sä oot niin tyhmä"-tapasella mieltä ylentävällä lausahduksella.
Vittujen vittu.
MUTTA - onhan mulla tää mun blogi, jonne puran ja vuodatan kaiken paskan sisältäni välittämättä millaisen kuvan itsestäni annan.

Ainiin joo, tänään on pianotunti seittemältä, kidutusta kidutusta.
Kuvittelin, että nyt oikeasti alan soittamaan pianoa ja opin jotain jne jne jne. Mut äh, toiveajattelua, toiveajattelua.

-Perunamuussia + 2 kalapihviä 137kcal (kalorilaskurinmukaano_o) ja 200kcal
-Jäätelö 190kcal
yht. 527kcal

Ja tänäänhän minä en syö mitään kuuden jälkeen....
Äiti tekee jotain ruokaa, toivottavasti jotain vähäkalorista ja ennen kuutta.