1993667.jpg

10 minuuttia sitten havahduin tuijottamasta kylppärimme kaakeleita. Istuin suihkussa. Yhtäkkiä ihmettelen,että miten sinne päädyin ja miksi helvetissä siellä olen keskellä päivää. Oli kerrassaan hassu olo.

Oksensin eilen illalla, suihkussa. Oli todella hyvä olo, kun sai sen kaiken roskan vatsasta pois.
Oksensin myöskin äsken. Kaikkea en saanut oksennettua, mutta parempi toikin kun ei mitään. Söin 500gramman Ässä Mix pussin loppuun, ehkäpä sellaiset 300g ja 200g niitä ananaspurkkikarkkeja.

Ehkä mun pitäisi tehdä jotain muuta kun olla koneella. Ulkona on mitä ihanin ilma ja mä istun pinkki kylpytakki päällä koneella. Hienoa, kirjastokin menee 25minuutin päästä kiinni.
Ehkä raahaudun alakertaan lukemaan tota mun psykologian kirjaa (jonka lukemisessa ja opiskelussa olen oikeasti edistynyt!) ja juomaan Cocis Zeroa.

Maanantaina TET-viikko. Jännittää hitosti ja pelottaakin. Mitä jos jaksakaan suoriutua kyseisestä viikosta niin hyvin kun haluaisin tai pystyisin?
Maanantaina myöskin kuntosalille. Tuli loistavaan aikaan toi kuntosalijuttu. Mä todella kaipaan sitä liikuntaa ja kiinteytystä tähän rasvan pilaamaan vartaloon.

Psykologian kirja ja cocis zero, here i come!

PS. Mistä saisi 150 euroa suht nopeasti? Kaikki ideat on tervetulleita :--)