Vituttaa ihan perkeleesti. 1) Mulla on tänään pianotunnit. 2) Mulla ei ole rahaa. (Okei, harvinaisen vittumaista valittaa jostain rahasta, koska mulla on periaatteessa kaikki tarvittava, mutta silti pistää vituttamaan niin hitosti, kuinka muut lesoo jollain vitun uusilla vaatteilla ja mä meen samoilla vaatteilla päivästä toiseen.) 3) J veteli yksin sen pameja ja mä en saanu yhtään. Nyt vetelen karkkia. En mä muuta teekkään kun syön karkkeja.

Närästää niin perkeleesti se kaikki kasvispaska mitä tetissä söin. Suuret on huolet kyllä o_o

Oh my, nyt V pistää jonkun "niin kivan hauskan" tekstaussession pystyyn. "Moi miten on tet issä menny?" "Hyvin. Sulla?" "Joo kans hyvin saanu raataa varastolssa :-) mitä syys loma?" Kiva kun ysiluokkalainen osaa noi kysymyssanat ja yhdyssanat. Kaikesta pakko, pakko päästävä valittamaan.