Suussa maistuu paska. Tuntuu etten jaksa. Olo on kuin jumppapallon niellellä, peilikuvakin sen mukainen. Olin siellä tet-paikassani tänään siis ensimmäistä kertaa. Oli ihan mukavaa. Pisti vaan vituttamaan kun eräs henkilö alkoi siellä puhumaan "asiakkaista", jotka jättävät tulematta hänen käynneilleen ja sitten sanovat, etteivät päässeet ylös sängystä, jäivät vaan nukkumaan. (Hänestä se oli kertakaikkisen järkyttävä asia!) ja kuitenkin sitten asiakkaiden seurassa oli todella ymmärtäväinen ja olin aivan hämilläni tuosta mitä hän sitten ns. "kahvitauolla" sanoi. Hän vielä sattui kysymään, onko mun luokallani "sellaisia lintsareita" (sanoi juuri korostaen SELLAISIA LINTSAREITA) ja mä sitten mutisin siihen jotain, että eipä juuri. Onhan meillä! Minä ja Aleksi. Aleksi taitaa olla voitolla, sillä näyttää olevan enemmän poissaoloja kun mulla. Ja opettajat huomauttelevat sille enemmän mitä mulle. Tai sitten opettajat eivät vaan kehtaa sanoa mulle mitään, koska keväällä olin siellä osastolla jne.. Yrittävät ymmärtää tai jotain muuta, ehkä.

Olin kuntosalilla. Käytiin juoksemassa. Niin sanotusti juoksemassa. Kyllä me pari sataa metriä juostiin, ehkä. Kun tulin kotiin, söin loput mini tobleronet, sellaiset 1000kcal siis siitä. Sitten suihkuun oksentamaan. Oksensin eilenkin. Tänäänkin. Kuvottavaa, silti ihanan helpottavaa. Jotenkin olen tähän asti kuvitellut, että "kontrolloin" syömisiäni, koska kirjaan ne kaikki tänne ja lasken kalorit ja muuta mukavaa... Mutta ei se niin mene. En mä itseäni kontrolloi tai HALLITSE, jos vedän kaks karkkipussia peräjälkeen ja sitten vielä vähän suklaakakkua. Ja sitten lasken, että huh huh, tulipas niistä paljon yhteensä, sellaiset 2000kcal. Ja sekö on sitten kontrolloitua syömistä? Joo-o.
Mut nyt, nyt tuntuu oikeasti, että pystyn kontrolloimaan sitä kaikkea roskaa. Syön monen tuhannen kalorin edestä, mutta oksennettua tuntuu paljon, paljon paremmalta (uh, en yllytä oksentamiseen, vaikka siltä saattaa kuulostaakkin, kerron vaan omista kokemuksistani, eikä musta ja mun tavasta yrittää laihduta todellakaan kannata ottaa mallia. Taidan tehdä nimittäin kaiken sen vaikeimman kaavan mukaan. Laihtuisin nopeammin, jos liikkuisin enemmän, jättäisin karkit ja herkut syömättä, söisin terveellisesti. Niin sen kuuluisikin olla. Mä en vaan onnistu ton menetelmän kanssa. Tekee mieli kaikkea hyvää ihan liikaa.)
niin jatkan nyt sitten tosta samasta... niin, tuntuu paljon paljon paremmalta saatuani ne kaikki paskat mahastani pois, nähdessäni tänään ensimmäisen kerran painon eron vaa'assa ennen oksentamista ja oksentamisen jälkeen. Paino ennen suihkuun menoa *9,0kg... Ja suihkusta tullessani (siis suoraan suihkusta, hiukset ei nyt niin märät, mut kuitenkin) *8,8kg. 200g eroa "vaan", mutta sen 200gramman verran niitä suklaita vedinkin. Ääähh, mitä mä taas selitän...

En mä tiedä enää yhtään mitään yhtään mistään.

J:llä oli joku vanha resepti diapameihin. Kävi niitä apteekista hakemasta. Kadehdin ihan helvetisti. Harkitsin jopa sitä, että pöllisin ne siltä jotenkin. Okei joo, taas jotain, mitä ei pitäisi sanoa ääneen tai mitään. Mutta kun tekee niin helvetisti mieli lääkkeitä. Antakaa anteeksi.

Hirveä maku suussa edelleen. Kuvottavaa, eikö totta?

EDIT 22.20
Tää kirjottaminen vähän venyy, kun unohtauduin galleriaan. Tuntuu niin naurettavalta. Mielessä kävi sekunnin ajan, että mitä jos tästä kirjottamisesta ei oikeasti tule mitään ja että vittu lopetan koko paskan (=blogini), mut joo, minne muualle mä mun ahdistustani purkaisin ja missä kalorini laskisin. Joo, että se vaihtoehto on ainakin lähiajoiksi poissuljettu.

Kirjoitustusvirheitä on mukava määrä.