Vaa'asta loppu patterit.

Tänään olen syönyt 2 pannukakkua. Semmoisia ohuita. Vai onko ne lettuja. En tiedä.

Muuta en edes aio syödä. Ei vaan tee mieli mitään. Ihme, ihme, ihme. Mun ei tee mieli syödä. Mitä on tapahtunut?

Aijaa, tiedänkin jo. Olen ihastunut. Kaikesta huolimatta. Ihastunut. Mä, joka en ihastu. Olen kieltänyt itseltäni moiset huvitukset kuten ihastuminen tyystin. Nyt olen aivan kusessa yhteen jätkään. Hui.

Sain tänään myös tietää, että eräs kaverini on ihastunut muhun. Voi vittu, mikä ihmisillä on, ei tällaisesta muodottomasta ihrakasasta voi pitää.

Mä olen niin tavattoman kusessa siihen jätkään. Mä en vaan voi sille mitään. Enkä edes haluaisi voida.
Mutta toisaalta pelottaa ihan helvetisti, mitä hän musta sitten loppujen lopuksi ajattelee.
Hän muuttaa Turkuun ensi vuonna. Hehh.

Ehdin laihduttaa ennen sitä :--DD