Olenko menossa osastolle viemään paikan niiltä, jotka sitä hoitoa oikeasti tarvitsevat?
Olenko vain itsekäs paska?
Olenko vain kuvitellut tämän kaiken pahan olon?
Miksen vain voisi säästää ihmisiä ja hoitaa itseäni pois päiviltä. Olen täällä luomassa muille vain ja ainoastaan pahaa oloa.
En vaan enää tiedä mikä on totta ja mikä ei. Olenko oikeasti sellainen mammutti, mitä kuvittelen olevani? Miksi minulle on toitotettu koko helvetin elämäni ajan, että minä olen ylipainonen ja lihava ja minun pitäisi laihduttaa? Ja nyt sitten yhtäkkiä olenkin aivan sopiva ja minun pitäisi lakata laihduttamasta?
Onko mulla oikeasti mitään ongelmia edes? Jos vain haluan kuvitella niin. Kuvitella.. Jos vain haluan piiskata itseäni ja kieriä itsesäälissä. Mutta miksi sitten teen näin itselleni?
Tässä ei ole mitään järkeä.
Maailmasta on alkanut tulla suhteellisen yhdentekevä.
Huomenna lopetan syömisen. Syöminen on turhaa. Syöminen on kuvottavaa. Lihavat ja ylipainoiset niinkuin minä, eivät tarvitse mitään ruokaa.