Hahhaa. Viiltely - vitun hyvä läppä. Todella, todella järkyttävää kuvamateriaalia, en suosittele herkkien katsomaan. Itsekin voin todella pahoin noita kuvia katsoessa, vaikken ole mikään erityisen herkkä ihminen. Kaikenlaista muuta kuvottavaa pystyn katsomaan, mutta toi oli jo liikaa. Mutta joo. Tommosta paskaa linkitti eräs kaverin kaveri. Hauskaa läppää viiltelystä. Muistan kun hän joskus keväällä kirjoitti galleriaan päiväkirjassaan "en enää ******, koska käteen ei mahdu" ja niin tuossa "tähtien" takana on sana "viillä". Hahhaa. Nauran. Tai no nauraisin, jos vaan pystyisin. Mulla on satoja viiltoja päällekäin ranteessani ja reidessäni. Ja sitten tommonen tulee heittämään noikin laadukasta läppää kuin toi linkki.

Jostain syystä tunnen hirmuista vihaa kyseistä ihmistä kohtaan. Mä vittu kiltisti neuvoin sitä, miten polilla toimitaan, juttelin nätisti, en kuitenkaan ollut liian kiinnostunut hänen asioistaan, koska en kestäisi enää yhtään ainuttakaan tommosta pelleä. (Joo, en tarkoita tätä kenellekään ivana tai piilovittuiluna, en. Vaan toi on.. aikas.. no huomiotahakeva ja niin pois päin. Omista asioista kun selviäisi tässä nyt edes.)

Joo. Tein tänään kemian kokeen. Meni päin vittua.
Olin jopa kaksi tuntia koulussa.

Soitin tekstasin vanhalle kaverille ja juttelin sen kanssa.
Jostain syystä mulla alkaa nyt jo tulemaan kaverit ja ystävät, juttelemiset, msn-keskustelut ja galleriaprofiilit korvista ulos. Ehkä olisi aika ottaa aikalisä, lopettaa mesen ylikäyttö (olen jo vähentänyt, mutta silti enemmän vähennystä kehiin), lopettaa galleriassa roikkuminen ja lakata tekstaamasta 247, nyt kun saldo vihdoin aukesi. Kuinka itserakkaalta kuulostankaan, mutta tämän päivän jälkeen tahdon yksinoloa tietokoneen ja kamerani kanssa. Tai noniin. Mulle tekisi todella hyvää olla hetken aikaa yksin. Mähän olen ollut koko päivän (mitä nyt kolme ja puoli tuntia olin poissa kotoa, kaks oppituntia, 45min koulumatkoihin + yleiseen hengailuun koulussa ja 45min koiran kanssa ulkona) yksin. Koneella, mut silti tulee muut ihmiset korvista ulos. Ei aina voi jaksaa olla niin empaattinen, eihän?
Antakaa ihmiset anteeksi mun itsekkyyteni. Olen paska ihminen ja tiedostan sen itsekin.

Voisin kirjoittaa toiseen blogiini mukavan haukkumaviestin sille eräälle tyypille, jos jaksaisin olla ilkeä.
Se ei selvästikään tiedä, miltä tuntuu istua suihkussa kun joka puolella on verta. Seinät ovat veressä, suihkuverho on veressä, lattia veressä, vesi punaista, ranteet vuotavat verta, kädet veressä, maha veressä, jalat veressä, naamassa verta, kaikkialla verta. Ja sitten vaan viiltää niitä kymmeniä viiltoja toisten vanhojen viiltojen päälle. Ja sitten joku hakkaa kylppärin ovea ja huutaa, että etkö sä jo tule. Siinä sitten paniikissa verta vuotavan käteni kanssa alan suihkussaa veriä pois kylppäristä. Sairasta tiedän. (Joo, eipä tätä mun blogitekstiäkään voi suositella oikein kenellekään. Luulen, että jokainen ihminen osaa itse katsoa, että sitten kun alkaa mennä yli, ettei pysty/halua lukea enempää, ei lue.)

Anteeksi. (kaikesta.) Ei voi muuta tässä kohtaa enää sanoa.