Heissan. Jälleen saan pyytää anteeksi, etten ole jaksanut tänne raahautua kirjoittamaan mitään. Mulla on mun syyni, mutta ei siitä sen enempää.

Olen laihtunut. Mun ei vaan yksinkertaisesti tehnyt mieli syödä yhtään mitään. Ihmeellistä. Kerrankin niin päin.
Mutta nyt on taas asia palannut entiselleen. Mun tekee ihan järkyttävän paljon mieli kaikkea mahdollista. Ihan mitä vain hyvää. Tänään en ole ehtinyt ahtaa suuhuni kuin vasta suklaapatukan 360kcal ja jäätelön 190kcal. Haha ja niin, liikuntaakin olen välttänyt parhaani mukaan, kouluun olen kävellyt, mutta koiran kanssa en ole jaksanut raahautua ulos enkä ole jaksanut tehdä mitään vatsoja enkä mitään.

Mä kun suunnittelin aloittavani karkkilakon, joka olisi kestänyt jouluaattoon saakka. Paskat siitä mitään tuli. Eilen söin taas karkkia, minkä jaksoin ja leipää ja kalaa. Heh. Kiva kiva. Ja tänään jatkunut tuo karkinsyönti.

Tänään kävin koulussa tekemässä äidinkielen kokeen. Ihan mukavasti meni. Enää ei ole kun kaksi koetta rästissä. Biologian ja maantiedon. Sekä kemian turha testi, sen voisi tehdä jos jaksaa.
Mun pitäisi soittaa sinne tet-paikalleni ja mennä tekemään se sopimus. Se pitää palauttaa jo 17. pvä se tet-sopimuslappunen. Hyvä kuitenkin, että sain sen tet-paikan.

Tänään luen maantietoa. Biologiaa en enää jaksa lukea, sitä oon lukenut jo ihan tarpeeksi. Huomenna luen maantietoa lisää. Huomenna voisin myös vilkasta sitä kemiaa ja tehdä torstaina sen kemian testin. Torstaina on myös riparitapaaminen. Jesjes. Ja sitten perjantaina voisin tehdä sen maantiedon kokeen.
Mulle kerrottiin vasta sunnuntai-illalla, että sellainenkin on. Ei voi muuta kun kiittää ihan vitusti erästä ns. "kaveriani", joka ei voi mulle asioita kertoa. Juu-u, ei se hänen tehtävänsä ole mun koulunkäynnistä huolehtia ja mulle informoida kaikesta... Mut kyllä nyt vois mainita, että koe on tulossa! Mä olen aikaisemmin kysynyt häneltä maantiedon läksyjä "joku lukeminen vaan" ja siinä se... Hohho. Joo, ei pitäis syyttää häntä, mut vituttaa vaan niin paljon. Tasan tarkkaan jätän kertomatta hänelle sitten jonkun tärkeän jutun, kun hän on pois koulusta. (Joo-o, kuka on lapsellinen, tiedän.)
Ja mä en todellakaan yhdessä illassa ehdi kahdeksaa kappaletta (en muista oliko niitä kahdeksan vai yhdeksän kappaletta) itsenäisesti opiskele.

Mut kyllä tää koulu tästä järjestyy. Ei mun numeroiden kanssa ole mitään hätää. Vielä viime viikolla mulla oli rästissä kolme koetta ja tulossa kaksi. Nyt mulla ei ole rästissä enää kuin kaksi ja sitten ei enää yhtään mitään kokeita luojan kiitos ole tän vuoden puolella tulossa.

Mun pitää alkaa syömään niitä Kilostoppeja uudelleen. Ärh ärh. Olen kuvottava norsu.

Haa, eilen tosin ostin uusia vaatteita. Siellä sovituskopissa huomasin, että kyllä, olen laihtunut. Mutta en voi muuta miettiä, kuinka järkyttävän suuri mammutti mä olen ollut, jos nyt painan 5kg vähemmän mitä kesällä! O_O
H&M:stä neule, kokoa L. (norsu.) Hehe, ja just sopiva. Ja miesten puolelta toinen paita kokoa XL. No se on mulle tuota joo aivan liian iso. S olis juuri mulle sopiva. Ja joskus M:kin. Mut toi on sentään iso..

Jes. Nyt pitäis rueta siivoamaan ja lukemaan kokeisiin. Jes. Kerrankin ajattelen "ajoissa" kokeisiin lukemista. (Heh, muut pääsee nyt koulusta ja mä olen vaan lorvinut kotona koneella. Nojuu, mitä turhaan tuhlaamaan elämääni koulussa käyntiin kun sujuu se näinkin. // "ei näin, ei näin"... -_-) Tosin mulla on kahdeksan - yhdeksän kappaletta opiskeltavana itsenäisesti kolmessa päivässä. Hehee.. Tosi kiva.