Taas tämä biisi soi.
Mun pitäisi olla tällähetkellä lukemassa fysiikan testiin, joka odottaa mua huomenna. Ahdistaa ajatuskin.
Mahdollisimman itsesäälissärypevä paska olo. Tuntuu kuin kaikki vihaisivat ja inhoaisivat.

Yritin saada kaveriani vähän paremmille fiiliksille, siltä tuntu, ettei ketään kiinnosta sen sekoilut, mutta mua kiinnostaa.
Kiinnostaa tottakai, vaikken aina jaksakaan vastata niin innostuneesti. Tai joskus tuntuu kyllä, ettei millään jaksaisi vastata niin auttavasti, kuin pitäisi.
Sanoa jotain lohduttavaa, annatteko anteeksi, jossen aina jaksa?

Aloitin listaamaan tuohon sivulle hyviä biisejä, mutta sitten tajusin, että niitä on ihan liikaa.
Katsotaan nyt, saanko koskaan niitä kaikkia kirjattua.
Sitten kun saan, on jo miljoonia ja miljoonia hyviä biisejä tullut lisää.

Yhden kaverini olisi pitänyt tulla meille tänään.
Se kysyi minulta, että josko voisi tulla meille tänään tai huomenna.
Mutta enpä sitten tiedä..
Ei tullut.
Ei tullut, ei.
Inhottaa.
Se on niin kyllästynyt ja vittuuntunut muhun.

Mutta, enpä ainakaan aio kysyä siltä meille tulosta tai minnekään menosta.
En mä tiedä.
Tahtoisin olla niin sen ystävä, sanoa sitä ystäväksi, muttei siitä näytä tulevan yhtään mitään.
Mun ei olisi ikinä pitänyt kertoa sille yhtään mitään.
Se vaan nauraa mulle.
Halveksii mua.
Vähättelee.
Aliarvostaa.

Nojaa, ehkä kirjoitan huomenna paremmalla ajalla.
Tänne kirjoittaminen alkaa tosi hyvin. ._______.
Saatana.

Ohoo, kello on vasta yhdeksän.
Pitänee mennä lukemaan siihen helvetin fysiikan testiin.
Katsotaan nyt, mitä huomisesta tulee.

Yksi tuttuni alkoi kauheasti puhua viinan hankkimisesta ja juomisesta äsken mesessä.
Nyt tekisi mieli vetää pää täyteen.
Lääkkeet äiti takavarikoi, enää ei ole mahdollisuutta niiden kanssa vetää päätä sekaisin.
Viinaa en mistään saa, tolta tutultani yritin ruinata, mutta hänen on niin hankala hankkia, että ei saa mulle hankituksi.
Yksi kaverini taas ei myy mulle. Ehkä syy on vaan se, että väittää mulle omaavansa viinaa, muttei sitten kummiskaan mitään omista.

Väsyttää, taidan mennä.

Lostalone - Execute
If I want to decorate your body with my face
Or if talking to yourself is deemed bad for your health
I want to hold you til your blue so no one can touch you
Tolerate some more my clarity just walked out of the door
Wont you listen when I talk
Feeling this the same a sentence in a frame
You speak in different tongues to forget your problems
And we celebrate no cause I barrage you with thoughts
If we want to share a moment we must barricade the doors
If feel like I’ve been here before
Deal myself out
Every time you move I fall apart cos I am not the one who moves you
Only time will tell if we will ever change our ways
Let deep the scratch and leave a scar on you
Leave you with a souvenir a permanent bruise
All that we can save will vanish like the like the flame that you lit your cigarette with
And extinguished with a wave
Mr complex is on vibes every time we say goodbye
A therapeutic treatment I am just a background noise