Jeaah. Täällä taas. Osastolla tappamassa aikaa ja "parantumassa" kaikesta paskasta.

Ensiksi voisinkin listata tämän päiväiset syömiseni.. Kun en jaksa nyt miettiä, mistä ensimmäiseksi alkaisin kirjustelemaan.

I have eaten today (too much)
-2/3 jugurttia
-puuroa ja mansikkahilloa (en tykkää puurosta ilman hilloa ;o porsas)
-ruisleipä + juusto + lihaleikkele + kurkkua
-pieni kasvispihvi + pieni peruna
-vohveli ja pitkon siivu (en edes tykkää kummastakaan, mutta silti söin oO)

Sunnuntaina:
-pieni pieni sämpylä + salaatinlehti
-jugurtti
-sämpylän puolikas

Tänään oli hoitoneuvottelu. Olin tullut eilen jo tänne osastolle, vaikkei olisi saanut (öh?) ja siitä sitten puhuttiin, lääkäri oli sitä mieltä, että edelleen tulisin tänne maanantaiksi. Joo, ihan vaan sen takia, koska viikonloppu meni aika surkeasti syömisten (sunnuntai ei niin huonosti kuin lauantaina, mutta silti) ja pahan olon takia. Fuck.

13.6. olis määrä päästä täältä pois. Mutta äiti sanoi soittavansa mun omahoitajalle. Äidin mielestä se kuukausi täällä ei oo riittävä. Tosin, se ois kyl viis viikkoa. Nyt kolmatta viikkoa viedään.
Tää ei oo auttanu mua paskan vertaa, ainakin tuntuu siltä. En oo saanu juurikaan puhuttua kenenkään kanssa ja viikonloput edelleen menee viillellessä. En ole muuttanut suhtautumista itseeni mitenkään, itsetuntoni ei ole tullut paremmaksi, en ole oppinut hyväksymään itseäni, tahtoisin kuolla, elämä tuntuu kurjalta ja sitä rataa. Että kyllä nyt täällä kannattaa olla sen verran, että hoito auttaa.. Ei tästä muuten sitten ole mitään hyötyä.

Äiti sanoo, että mä näytän näille hoitajille iloista naamaa vaan, niin ei ne oikeasti voikaan uskoa, että mulla jotain ongelmia olis. Viiltojäljet nähny käsissä ja kaikki mitä mä olen puhunut (mulla on tapana vähätellä vähän kaikkea.. itseäni ja asioitani, ainakin noille hoitajille) ja mitä äiti on sanonut. Että että. En sitten tiedä.

Ömmömömmö.

Keskustelu aika omahoitajan kanssa tänään klo 16.30

Toko tänään 18-19 <3