Tiedättekö mitä, mun pitäisi olla lukemassa maantietoa, mutta päätin sitten tulla koneelle. Kirjoitusten taso on laskenut joo, en ole oikeen mitään saanut aikaiseksi. Pahoitteluni, jälleen kerran.

Tämä päivä on ollut aika mutkikas taas. Aamulla en olisi millään jaksanut nousta sängystä ylös. Raahauduin kuitenkin polille ja siellä me puhuttiin vain jostain ihastumisesta ja pojista. Voiko tarpeettomampaa puheenaihetta olla? Okei joo, voi, mutta mutta.. Eipä oo erityisen pinnalla noi ihastumis-asiat tällähetkellä. Olen niin varma, ettei tällaisesta voi ketään kiinnostua saati ketään katsoa päinkään joten.. se siitä aiheesta.
Sieltä tultuani menin varttia vaille yhdeksitoista kouluun, ruokailuun suoraan, "heh heh".

Sitten biologiaa, sain tietää, että mulla on huomenna maantiedon testi - jee jee - ja sitten kaksi tuntia käsitöitä, jolloin toisen tunnin vietin opon kanssa jutellessa. (Juteltiin jotain 45min, muut kun olivat jutelleet korkeintaan 20-30min! :D) Ja sitten uskontoa. Ja sitten melkein juoksin kotiin. Koira nopeasti ulos. JA SITTEEEN. Mentiin ostaa se kamera.

Canon EOS 450D is mine! Jesss, vihdoin mun mun mun mun mun! Pakko hehkuttaa, on niin ainutlaatuinen tilanne tämä.

Mutta joo.

Syömiset:
-näkkäri 80kcal
-makaronilaatikkoa 1000kcal (?)
-jäätelö 190kcal
-geisha 65g 330kcal oisko noin..
yht. 1600kcal tai jotain

Noniinjees.

Huominen tulee olemaan.. hmmhh. Jaaa. Kamala? Rankka? Ahdistava? Tekemisellä täytetty?
Ja torstaina osastoarvioon. Mä en tiedä.. millainen mun olo on? Pitäisikö mennä vai ei?
Kaikesta ihanasta (kamera ja huominen valokuvakurssi) huolimatta ajattelin viiltää tänään. Pakko päästä purkamaan tätä kaikkea pois. Pakko saada vahingoittaa itseä. Olen mahdoton, tiedän sen.
Mä en ymmärrä, mikä tässä tilanteessa tekee tän. On vaan hirveä halu tai mieliteko, miksi sitä voisi kutsua, pakko (?) päästä viiltämään... Sairastako, no kyllä.