Väsyttää ja masentaa. Mulla on kylmä. Märät vaatteet päällä. Mut en jaksa nousta. Paino nousee. Taas vaihteeksi. En jaksa tämmöstä enää. Todella ärsyttävää. En tiedä miten ton painon saisin laskemaan.
Voimat ei yksinkertaisesti riitä liikunnan määrän lisäämiseen. Koiran kanssa käyn kaksi kertaa päivässä ulkona, ei ole paljoa ei. Mutta mua ei huvita aloittaa mitään eikä mulla sen puoleen olisi aikaakaan eikä jaksamista. Vatsalihaksia pyrin tekemään päivittäin. Ja siinä se. Ei paljoa, tiedän.

Syömiset kirjaan päivittäin. Ellen tänne niin jotenkin muuten sitten. Ehkä elimistössä on jotain vikaa, kun paino nousee normaalistakin määrästä. Eiliset kalorit olivat noin 1400-1500kcal ja sillä määrällä EI pitäisi lihoa/painon nousta. Eihän?

Olin I:n kanssa urheilumessuilla. Tai mikä lie onkaan. Tehtiin kävelytesti. Kuinka surkea kunto mulla onkaan. Mukavaa nähdä sitten tulokset, lähettävät kuulemma sähköpostiin. (Valehtelin painoni siihen, häpeän niin hirveästi.) Siellä kokeiltiin rullaluistelua ja aiotaan mennä joku päivä sinne oikeen ajan kanssa rullaluistelemaan.

Söin siellä hernekeittoa (300kcal) ja realia (200kcal).
Ei paljon tartte syödä, kun on jo kaikki päivän kalorit kulutettu. Vielä on varaa 500kcal.
Nojee.