Oon ihan mahdoton dataaja. Maksoin 2,35e päästäkseni tunniksi dataamaan. Mutta joo, kai tää on tän arvoista maksaa kaks euroa, jotta pääsen blogiini voivottelemaan aivan turhia asioita.

Olen ostanut tänään 56 euron edestä. Mutta ihanaa on ollut. Ostin 18 ihanaa pinssiä. Kaikki vanhat (5 isoa pinssiä) on tippuneet jonnekin matkan varrelle, mutta nyt tilanne on korjattu.. Laukku täynnä iiiihania pinssejä :)

Ostin myöskin The Kooks'in levyn. En ole nähnyt sitä missään Suomen kaupoissa, pari levykauppaakin olen katsastanut, mutta ei sieltäkään ole löytynyt.. Ja nyt sitten sain sen, 15 eurolla. Ja tietääkseni se on se uusin. o_O (Miten niin en ole perillä kaikista asioista?)

Jackkarista meinasin ostaa miesten ruutukauluspaidan, mutta mutta ei se oikein istunut.. Joten päätin jättää väliin. Ennen vaatteet istuivat mulle paremmin. Olen siis lihonut.
(Kävin täällä myös Seppälässä, ja sain ottaa kokoa isomman t-paidan ja se oli just jämpti.. Miten valtavasti olenkaan lihonut O_O)

(Tatu ei edes muistanut, että olen täällä Virossa. (Ja tivaa nyt, onko täällä jotain todella halpaa..) Kukaan ei oo mitään hyvää matkaa toivottanut eikä mitään. Kaikki on vaan joidenkin saatanan tuliaisten perässä. Että ihmiset on itsekkäitä. Voisin todeta niille, että enpä ajatellu tuoda sulle yhtään mitään, koska miks mulla sellanen velvollisuus ois kerta, kun en itse saa tuskin edes "kiitos"-sanaa. Ärr. Mut joo never mind..)

Torstaina kampaajalle, vähän jännittää, että mitä siitä tulee :D Mutta innolla odotan sitä :D
Tarkoitus värjätä hiukset mustiksi (haluaisin punaiset alta, mutta en uskalla täällä silleen värjätä, jos ne muijat ei oikeen ymmärräkkään mitä yritän selittää) ja leikkauttaa paremmat otsahiukset ja latvat sulavammiksi ja kevyimmiksi. Ite kun oon tässä (varmaan vuos sitten kävin viimeksi kampaajalla) napsinu hiuksiani ni on ne myös sen näkösetkin :'D Joten tuskin tuo kampaaja käynti niitä voi pahentaa. Tai sitten hankin peruukin. Joten ei mitään hätää.

Olen syönyt tänään: (En pysynyt "en osta karkkia"-projektissani..)
-100g valkosuklaata 518kcal (se oli sitä paitsi pahaa. Ostin laivalta)
-Pizzan pala n. 300kcal (Ja tietteks, pahinta on, että ajattelin vielä vetää toisen samanlaisen 80g:n palan O_O Toiset 300kcal...)
-2 ruisleipää (real) + 2 juustoa 200kcal
-Suklaapatukka n. 250kcal
-Geisha 50g n. 260kcal
-Pippuripihvi + ranskikset, mentiin sitten oikeen syömään, kerran ku täällä ollaan, 600kcal ainakin.
-Fantaa, eikä edes lightia.
Yht. 2428kcal

(Ja pahinta on)
MUT EN JAKSA EDES VÄLITTÄÄ.