Tulin juuri ulkoa. Kävin Cittarissa shoppailemassa. Ihan mahti paikka joo tuo Cittari. Ostin purkkapussin. Olisin halunnut ostaa jotain luettavaa itselleni, mutta enpä mitään löytänyt.

Tänään olin sitten myös osastokoulussa. Se opettaja on kyllä niin paras. Luin fysiikkaa, olin musiikin tunneilla. Soitettiin ja (valitettavasti) laulettiin. Musiikin opettaja sanoi itsetuntoa kohottavasti mulle, että pistetäänpäs sun koskettimiin lisää ääntä, kun soitat aivan oikein o_O Kukaan, kukaan, kukaan ei ole koskaan sanonut mun soittavan oikein. Aina löytyy jotain parannettavaa, aina siinä on jotain moitittavaa. Kerrankin. ;o

Ja sitten tein fysiikan kokeen. Jotku pascalit ja barit oli niin hepreaa, mutta se opettaja tuli mua auttamaan ihan kädestä pitäen :'DDD Ja sitte vielä kysy, että onko vielä jotain tekemättä. Sanoin, että viimeinen tehtävä. "ÄÄÄÄH, Mitä semmosia, viimeisen kohdan b-tehtävät ei oo edes laskemista varten tarkotettu! Mä kiellän teitä tekemästä niitä" ja sitten se vei mun paperin pois :DDD

Sitten se vielä tuli uudelleen istumaan mun viereen. "Kuules, ei sulla oo mitään hätää sun koulus kanssa. Kuuntelet Billy Talentia ja otat ihan iisisti." :DDD

"Mä olin sillon nuori, ku punk synty. Mäki meinaan kuuntelen tota Talentia joskus ihan kotonaki." Se on semmonen yli viiskymppinen harmaapäinen huvittava ukkeli. (Anteeksi, opettaja, jos nyt satut tätä joskus lukemaan, mutta mielestäni olet mahdottoman hauska ihminen, älä vain ymmärrä väärin.)

Ja sitten se meni koneelle, pistit kuulokkeet päähän ja soitti kovaa jotain musiikkia. Sitten se nosti kuulokkeet korvilta ja kysyi, tietääkö kukaan Anti-Flagia. Sanoin tietäväni, mutta pitäväni Billy Talentista huomattavasti enemmän :'DDDD

Tuon Talentin se repäs mun penaalistani. Siinä kun lukee ihanasti lempibändejäni :'DDD (on mullakin mielikuvitus. o_O)

Tänään pitäis jaksaa vielä lukea ruotsia, huomenna sitten tekisin sen ruotsin kokeen. Kielten opettaja näytti ja selosti siitä kokeesta jo mulle ja se vaikutti hyvin helpolta (hyvä tässä on nyt mennä sanoo...)

J yrittää puhua mulle mesessä. Mä voin paljon paremmin, jos en juttele sen kanssa.

PISTE.