Ahdistaa. Inhottaa. En muista mitä kaikkea olen syönyt. En uskaltanut mennä vaa'alle. Tästä laihduttamisesta ei tule mitään. Ei tule vittu mitään. Surkeaa. Epätoivoista. Kuvottavaa ja kamalaa. Mä en tiedä mitä mun pitäisi tehdä, en kestä tätä järkyttävää lukemaa, minkä vaaka näyttää.

Pitää alkaa tsemppaamaan. Terveydenhoitajan tarkastus on jo tiistaina. Tiistaina. Vittu tiistaina! Siihen on aikaa.. no viikko. Ja siinä ajassa pitäisi yrittää jotain laihtuakkin. Tai no pudottaa painoa.

Tänään olen syönyt..
- 2 ruisleipää + oltermannisulatejuustomikälielevite + 4 ohuttamitälielihaa 120kcal + 60kcal + 28kcal
- 3 jouluista suklaakarkkia + 2 suklaakonvehtia 150kcal + 70kcal
- 2 oivallusleipää + oltermannisulatejuustomikälielevite + 4 ohuttamitälielihaa 208kcal + 60kcal + 28kcal
- suklaata suklaata jotain 50g 200kcal
yht. 924kcal ja mulla on nälkä.

Söin joskus jotain 400-500kcal eikä ollut tällainen nälkä.

Lihon ja paisun jatkuvasti. Mulla on kamala kaksoisleuka. Ihan järkyttävä.

Ahdistaa.ahdistaa.joomoi.