Olen lihonut neljässä päivässä 1,2kg. Miettikää, jos viikossa lihoisin tuon 1,2kg. Sitten vuoden päästä olisin lihonut reilut 50kg. Sitten mulle ei enää mahtuisi mitkään vaatteet ja luultavasti makaisin sängyssä jalkojen välissä vaippa, kun en paskallekaan itse pääsisi.

Järkyttävää. Mut joo, nyt mä oikeasti alan laihduttamaan. Tästä ei tule mitään, kun jatkuvasti vain syön ja syön. Se on ihan järkyttävää. Alan käymään päivittäin vaa'alla ja merkkaan kaiken ylös. Mun on laihduttava kymmenen kiloa kahdessa kuukaudessa. Ehkä ei niin tervein menetelmin, mutta keinoilla millä hyvänsä.

Äitikin kehtaa nassuttaa mulle ihan kaikesta. Se on jatkuvasti niin hemmetin vihainen. Huutaa ihan kaikesta, ihan kokoajan. En ymmärrä mikä sitäkin nyt vaivaa.

Jos vaan vedän pään täyteen pilsuja ja leijun pilvissä. Ihan varteen otettava vaihtoehto, mutta taidan säästää kaikki pillerit myöhemmäksi, kun niitä oikeasti tarvii.

Kurkku on kuiva ja janottaa. Juississa on ihan älyttömästi kaloreita, mutta annan itseni juoda niitä, kunhan en sitten muuta suuhuni pistä.

Kaivan ummetuslääkepurkkini vaatekaapista ja vedän yliannostuksen sitä. Harmi vain, ettei sitä enää ole paljoa, joskus kun tuli sitäkin juotua kuin limsaa, paitsi, että ummetuslääkettä ei voi verrata limsaan. Se on pahaa.

Angstista.


-Iltalehden painopäivyrin mukaan mun peruskulutukseni olisi 1928kcal. O_O