Paino se ei vaan tunnu laskevan. Mikäs ihme se tosin onkaan, kun syön niin paljon. Saan olla tyytyväinen, ettei paino noussut eilisen jäljiltä. Olin kummitädin pojan synttäreillä ja siellä söin vaikka mitä. Mutta nyt täytyy tsempata. Koulu alkaa kahden viikon kuluttua perkele ja mä olen edelleenkin tällainen saatanan valas. Mä kun ajattelin, että kesälomalla laihdun ja kaikkea, mutta paskanmarjat. En mä mitään ole laihtunut. Muistaisi vaan, kuinkahan paljon mahdoin kesäloman alussa painaa, niin voisi verrata, että kehtaako tuonne kouluun enää ollenkaan mennä jos on niin hitosti lihonut.

Mutta mutta, kahden viikon loppukiri. Voisin sanoa, että yritän pudottaa 4kg kahdessa viikossa, 2kg/vko, mutta en kuitenkaan sano, koska olen varma, että jos sanon niin en ainakaan onnistu. Syön mahdollisimman vähän (tiedän, tiedän, tiedän.) ja laihdun mahdollisimman paljon. En kestä mennä tän näköisenä ja kokoisena takasin kouluun. Muutenkin hävettää, pelottaa ja ahdistaa ihan tarpeeksi.

Olin tänään M:n kanssa kaupungilla. Ostettiin molemmat mustat H&M:n liivit, 20e. Mun on saatana kokoa 44. Että näin.
Kuljin kaupungilla ruutuhousuissani, Jared-t-paidassani, mustassa liivissä ja kravatti kaulassa. Ja seuraava ostos onkin sitten semmoinen Leto-hattu. M:n kanssa vitsailin, että enää lyhyet hiukset ja rekkakortti taskuun niin kaikki lesbouden stereotypiat on täytetty. Oli ällöttävän lesbomainen olo siinä liivissä ja kravatissa. Mutta minkäs teet, halusin sellasen liivin.

Joku Joni lisäs mut meseensä. Heti kun näki mun kuvat galleriassa (joo, siellä ei saisi olla kuvia, mutta silti tungin ruman pärstäni sinne :'D) sen jutut muuttus. Se on 13. Alko kyselemään, että onko mulla poikaystävää ja alko kehumaan ties mitä. Voi jestas.
En harrasta pikkulapsia, I'm so sorry.

Täytyy tehdä vatsalihaksia. Täytyy saada läskit pois mahasta.
Että olen kuvottava.