Jahuu, kaks rastia jo tuossa lootassani. Jes. Vihdoinkin paino tippuu. Paino olisi tippunut varmaan enemmänkin, jollei nesteitä olisi kertynyt niin paljoa.

Selailin erään vanhan tutun muotiblogia ja mäkin innostuin selaamaan H&M:n sivuilla. Mun piti boikotoida H&M:ää ja lakata käymästä siellä tai/ja lakata hankkimasta sieltä vaatteita. En halua, että jokaisella vastaantulijalla on samanlaiset vaatteet kuin mulla.


Tällaisen tai tämän tyylisen hatun haluaisin. Semmosen Leto-hatun. Sopis, ainakin omasta mielestäni, mun hulvattomiin asukokonaisuuksiin. Mutta ihan varmaan kohta kaikilla on tommonen. Ihan varmaan. Mut tuo H&M:n hattu ei kyllä oo semmonen hieno, mimmosen haluaisin :'DDEn löytänyt H&M:n sivuilta yhtään mitään o_O Syksyksi haluaisin uuden huivin itselleni. Oon nyt pari vuotta käyttänyt kulunutta Pale-huiviani, mutta se alkaa olla jo niin nuhjunen, et ei sen kanssa minnekkään kehtaa kulkea. Mut ei tuolla ollu mitään hienoja huiveja. Ja H&M ei oo se kauppa, jota mä nyt ihan ekana suosin.

Mun pitäisi tehdä itse itselleni enempi vaatteita, mutta kun en vaan saa aikaiseksi.

Sossutäti tulee meille joskus yhdeltä. Kurjuuksien kurjuus. Koittaa kuolema.

Mut meinaan saatetaan ehkä erotetaan mun rakkaasta poikaystävästäni (tietokone on poikaystäväni ja paras ystäväni, paras kaikista.). Jos ne tekee taas jotain sääntöjä, etten saa olla koneella kuin kolme tuntia päivässä ja muuta vastaavaa.
Mä en suostu. Mä en halua. Mun koko elämä on tietokone.
Suurin syy, miksi edes nousen sängystä ylös on se, että tiedän pääseväni koneelle.

Epätoivoista mutta totta.
Kukaan muu ei huoli mua, kuin mun tietokone. Se huolii mut aina.