(edellinen ei ollutkaan viimeinen :p)
Mun tekisi mieli aloittaa uusi blogi. En vain voi tälle tunteelle yhtään mitään.
Haluaisin blogin, jonne voisin avoimesti kirjoittaa jälleen taas aivan kaikesta.
Siis aivan aivan kaikesta.

Tämän blogin tietää moni ja se häiritsee, en pysty kirjoittamaan niin vapautuneesti kuin haluaisin.
Ja niin, pelkään äitinikin jo löytäneen tämän. Mitä tänne sitten enää voi mitään kirjoittaa?
Tällaista paskaa mä olen tänne kirjoittanut, vaikka pelkään/luulen äitinikin lukevan tätä.

Enää en uskalla kirjoittaa päiväkirjaakaan. Olen aivan varma, että joku tulee ja lukee sitä. Aivan varma.
Blogini ja tietokoneeni ovat olleet mulle niitä mun yksityisiä paikkoja, jonne olen saanut aivan rauhassa kirjoittaa, mut nyt ei enää ole niin.

Pelkään tämän blogin kuolevan. Niin kuin on käynyt jo kahdelle blogille. Vuoden verran menee ja sitten taas tapahtuu kuoleminen.
Ensimmäinen kunnon virallinen blogini, jonne tosiaan kirjoitin.. Aloitin sen heinäkuussa 2007 ja viimeinen kirjoitus siihen blogiin tuli toukokuussa 2008.
Toinen blogini marraskuussa 2007 ja viimeisin kirjoitus 14.12., tosin sinne ajattelin vielä jotain raapustaa.
Mitä, jos tämäkin blogi tyssää tähän, vuoden 2008 viimeiseen päivään?
Tilaajia on 8 ja olen todella otettu, jotkut siis tosiaan käyvät tällaisessa roskablogissa. Hoho.

Ja niin, pelkään myös paljastuvani aivan liikaa. Jos minut joku tunnistaa jo täältä.
Niin, eräs lapsuuden tuttu tunnisti mut, mut ei se mitään haitannut..
Mutta jos jotkut koulustani tunnistavat... That is not so nice.

Mä en tiedä, uskallanko aloittaa sitä uutta blogia. Mieli tekisi niin kovasti.
Siinä kuitenkin on hieman erilainen tarkoitus kun tällä masennusahdistuslaihdutusoksennus-blogillani.
Niin. Ja se olisi täysin anonyymi ja sen osoitetta en antaisi kenellekään.
Niinhän mä ajattelin silloinkin kun tämän blogin aloitin.
Ajattelin, etten antaisi tämän osoitetta yhtään kenellekään. En kenellekään.
No, annoin sitten kuitenkin. Luojan kiitos, en ole antanut J:lle enkä M:lle.
Eniten häiritsee se, että äitini saattaa lukea tätä.

Hehhhaa, mitä paskaa tästäkin tuli.

No, en haluaisi millään tästä blogista luopua, mutta katsotaan nyt, mitä tästä tulee.