Elämä tuntuu näyttävän persettään taas niin loistavasti. Mä en ymmärrä itseäni. En ymmärrä, en. Olen syönyt tänään aivan liikaa. En ymmärrä, miksen saa hallittua syömisiäni yhtään. Ja olen oksentanut. Olen oksentanut enemmän kuin pitkään aikaan.

Kaikki tämän päiväiset syömiseni:
-suklaata 100g, 540kcal --> oksensin
-suklaapatukka 45g, 240kcal --> oksensin
-kolme kulhollista jugurttia ja kolme weetabixiä 661,5kcal --> oksensin
-jäätelöä, 200g, 312kcal (?) --> oksensin
-tonnikalasalaattia

Luin jostain, että oksentamalla saa enintään 50% kaloreista pois. Yhteensä noista minun syömisistäni (en laske tuota salaattia) 1753,5kcal ja jos puolet tuosta olisi saanut oksennettua pois 876,75kcal ja se olisi ihanan vähän, mutta tiedän, etten saanut oksennettua kaikkea. Ällöttävää.

Puhuin M:lle siitä mun aamuisesta psykakäynnistä.
Mulle tehtiin siellä se musteläiskätesti. Totesi vaan, että "onko tuo nyt ihan tarpeellista, vaikuttaa siltä kuinka ne ettis sulle paikkaa mielisairaalasta." Eli nyt mua ollaan passittamassa jonnekin mielisairaalaan! Todella mukavaa. Että mua alko vituttamaan, että ikinä kerroinkaan sille mun kaverille yhtään mitään. Vittu, vittu, vittu. Ei se muuta kuin naura mulle. Vittu nauraa, kuinka tyhmä mä olen. Helvetti, kuinka se vain ja aina aliarvioi ja vähättelee. Oikeastaan, se vähät tuskin välittäisi, vaikka kuolisin.
Olen vaan niin helvetin vihainen. Se saa mut aina niin saatanan vihaseksi. Helvetti.
Mä en tahdo mennä sinne enää. Mä en tahdo, että mulle nauretaan.

Mä en oo ikinä muuta halunnut, kuin ystävältäni apua ja tukea. Että se kuuntelis. Se oli mun ensimmäinen ystävä, jolle kerroin tän kaiken. Nyt se on menettänyt kokonaan merkityksensä.
Tuntuu niin helvetin pahalta.

Ja vituttaa kuinka kirjoitan tällaista paskaa.
Vittu, vittu, vittu.

Miksen mäkin voisi olla normaali?
Hoikka, normaali ruuan suhteen, ei-itsetuhoinen, normaali, normaali, terve ikäiseni nuori. Mä en jaksa vastata yhtään mihinkään testeihin ja lappuihin, mä en jaksa vastata enää mihinkään puhelinhaastatteiluihin, mä en halua syödä mitään lääkkeitä, mä en halua lihoa lääkkeiden vaikutuksesta. Mä en tahdo, mä en tahdo, mä en perkele tahdo!