En olisi millään jaksanut mennä kouluun. Kouluun lähteminen on tätä nykyä yhtä helvettiä. Kuinka tekisi mieli vaan jäädä nukkumaan. Kuinka tiedän koko päivän menevän niin perseelleen, kuinka tiedän sen ahdistuksen taas saavuttavan.

Meinasin myöhästyä, onnekseni ehdin luikkimaan luokkaan oven ollessa auki opettajan takaa paikalleni ennen kun opettaja huomasi mitään. Ah, taidokasta, kyllä.
Kolme kertaa lukittauduin koulun vessaan, tuijottamaan peilistä rumaa kuvajaistani. Kuinka olisinkaan voinut rikkoa peilin ja sillä vetäistä kurkun auki. Kuinka meinasinkaan purskahtaa itkuun omaa ällöttävää kuvajaistani tuijottaessani. Ihme kyllä, uskaltauduin jokaisena kertana astua vessasta ulos. Koulussa oleminen tuntui taas niin mahdottoman ahdistavalta.

Olin tänään siellä verikokeissa. Taas sain esitellä kauniita ranteitani. Se nainen vaikutti aluksi hirveän ilkeältä ja vittumaisen tympääntyneeltä, yllättäen käsivarteni nähdessä se kuitenkin muuttui mukavammaksi. Luojankiitos.

Koulumatkalla pohdin, miksi hitossa mustakin on tullut tällainen... Tällainen, jota vihataan, josta puhutaan paskaa ja jonka kustannuksella nauretaan. Miksi. Miksi, miksi, miksi.
Mitä pahaa mä heille olen tehnyt.
Edessäni kulkee H, jolle SJ aina puhuu musta paskaa, nyt H ei edes vilkaisekaan mua päin... Vielä seiskalla se kulki mun kanssa samaa matkaa, kasilla myöskin, puhui mulle... Nyt ei mitään... Että kiitokset vaan tuolle iki-ihanalle SJ:lle. Takana kulki kaksi muuten mukavaa ihmistä, jotka ovat joskus harrastaneet mulle huutelua yms sellaista pientä mukavaa "nimittelyä". Siinä sitten yritän kävellä niin, ettei se kaksikko saisi mua kiinni tai etten saisi H:ta kiinni.
Tunsin oloni niin tyhmäksi ja vittumaiseksi.

Sossusta kävivät tänään. Olivat puhuneet mm. mun koulunkäynnistä, koulukiusaamisesta yleensäkin (NEKIN olivat kuulleet, että meidän rakas rehtorimme oli väittänyt, ettei meidän koulussamme ole koulukiusaamista. Vituttaa niin saatanasti kuullakin, että rehtori on jotain tommosta väittänyt. Mieleen muistuu kuvat seiskaluokasta, jolloin sain osakseni jonkin moista vittuilua, joka ei todellakaan ollut mitään kivaa... Ja kuinka pahasti yhtäkin poikaa meidän luokallamme on kiusattu ja vielä nykyäänkin kiusataan!) ja äiti sanoi, etteivät ne sossutädit olleet kuulemma uskoneet sitä, kun mä olin kertonut, että koulussa on niitä "parempia porukoita" ja sitten on niitä "neutraaleja" ja sitten ne "huonommat, koulukiusatut, vihatut, inhotut, syrjityt"... Ihan niin kuin polilla se hoitajani ihmetteli, miksi en voi mennä juttelemaan niille tyypeille, jotka ahdistaa mua (kohtaamalla ahdistuksen yms yms) vaikka esim semmoisesta asiasta, että mitä teen koneella yms. Sanoin hoitajalleni, että mä en todellakaan tahdo kertoa niille paskoille yhtään mitään mun elämästäni. En halua antaa niille yhtäkään tietoa musta enempää mitä ne jo musta tietää, etteivät vaan saisi lisää haukkumisen tai ivaamisen kohteita. Mä en todellakaan mene puhumaan semmosten tyyppien kanssa.
En todellakaan.
Hoitaja ehdottelee, että mitä kaikkea voisin heidän kanssa jutella, mistä asioista yms. Mutta kun, mulla ei ole minkään näköistä halua tai aikomustakaan mennä puhumaan heidän kanssaan, joten miten helvetissä mulla muka jotain intoa olis keksiä niitä juttuaiheitakaan.
En muista mitä piti tästäkin vielä kirjoittaa, jotain oli mielessä mutten muista mitä.

Ja koulusta vielä mainittakoon... Rehtorin hienoja "uudistuksia" taas... Liikuntatunnin jälkeen on käytävä suihkussa ja sinne tulee suihkuvalvojat, jotka valvoo, että jokaikinen käy suihkussa. Mä en voi, pysty, uskalla, tahdo vaihtaa edes vaatteitani muiden ihmisten seurassa (ja "urheilen" liikuntatunnilla päälläni isot housut ja yli-iso huppari päälläni), joten miten mä voisin edes kuvitella kekkuloivani jossain alasti 20 muun tytön joukossa. Ei tuu kuulookaan. Antakoot vaikka pommia, mutta mä en todellakaan aio mennä mihinkään suihkuun NIIDEN seurassa. Mielummin otan istumista, ehdottomasti.
Mä en aio suoda niille sitä iloa ja riemua, jonka he saisivat nähdessään ihanasti läskin runteleman ruumiini alasti.

Koulun jälkeen olin harvinaisen vittuuntunut, joten SÖIN. Söin.
-2 pientä pizzapalaa, omnomnom 400kcal
-100g karkkia 360kcal
-suklaapatukka 220kcal
-jäätelö 190kcal
-näkkäri koulussa 100kcal
yht. 1270kcal

Paino on noussut KILON kahdessa päivässä. Mikäs sen mieltäylentävämpää.