Eilen menin koulun jälkeen suoraan J:n kanssa kaupungille.
Pitkästä aikaa oikeasti kivaa.
Ostin Placebon Meds-levyn. Kympillä. Sitä olen nyt innoissani kuunnellut.
Olisin ostanut yhden hupparin (H&M:n miestenosastolta, cool.) ja t-paidan, jos olisin tajunnut ottaa rahaa enempi mukaan. Tarkoitus kun oli vain mennä J:tä vastaan kaupungille ja tulla sitten meille.
Meillä ei yleensä ole mitään tekemistä. Istutaan, jutellaan, J lukee mun lehtiä, ollaan koneella, otetaan kuvia, jutellaan, jutellaan. No mut joo, on jutteleminen ihan kivaa. Paljon kivempaa kuin esim se, että joutuisin kokoajan sen kanssa juoksemaan ties missä.
Nyt kuitenkin sitten hilluttiin kaupungilla.

Tänään on J:n synttärit. Lupasin tarjota sille jätskit tai viedä sen kahville.
Elikkäs kaupungille jälleen. Sovittiin, että nähdään neljältä kaupungilla. Mulla on tässä vielä hyvä aika istua koneella.
Ostan nyt sen hupparin. Ehkä ostan myös jonkun toisen levyn. Jos ostaisin Placebon toisen levyn... Nyt kun on sellanen fiilis, että kuuntelen jatkuvasti sitä. Kerrankin kun mulla ois rahaa ja fiiliksiä ostaa levyjä.
Joskus innostuin ajatuksesta, että tilaisin levyjä cdon.comista... Olisin tilannut kaksi From First To Last:in levyä... Äiti anto mulle jopa luvan tilata, kunhan vaan itse maksan. Eihän siellä postimaksutkaan mitään hirvittäviä ole. Mut sitten... ei saa alle 18-vuotiaat tilata (joo, mainittakoon, olen alle 18v.) ja äitini ei henkilötunnuksiaan minnekään nettiin laita. Että se siitä sitten.

Tänään olin toisen kerran siellä psykalla. Tänään juteltiin vähän epämiellyttävimmästä asioista. Tai no, en tiedä. En vain olisi millään jaksanut puhua niistä asioista. Aluksi puhuttiin J:stä. Kun puhuin äidilleni siitä, kun se on ihan hirveän ahdistunut ja mä olen huolissani ystävästäni.
Sitten puhuttiin ihastumisesta, pojista. En mä ole ihastunut kehenkään. Päätin joskus, etten ihastu enää kehenkään. Rakkaus satuttaa. Miksi siis ehdon tahdon satuttaa itseään? Tiedän, ettei kukaan musta kiinnostu. Ei kukaan VOI yksinkertaisesti pitää tällaisesta ihmisestä kuin minä. Ei vain voi.
Sitten puhuttiin mun itseinhosta, siitä, kun en ole tyytyväinen itseeni, vaadin itseltäni hirveästi kaikkea. Tahdon olla parempi koulussa. Keskiarvoni on tällähetkellä 8.9 ja vituttaa, kuinka paljon parempaan pystyisinkään.
Mä en tee tällähetkellä lähes mitään koulun eteen. Pitäisi. Jos jaksaisin lukea, jos jaksaisin tsempata, saisin parempia numeroita. Mutta perkele, kun en jaksa lukea! En jaksa tsempata. Mä meen vaan sieltä missä aita on matalin. Ja nyt keskiarvo ton 8.9. Mä tahdon olla meidän luokan paras! Paras on varmaan joku 9.3. Mä tahdon myös 9.3:n keskiarvon! Tahdon lukioon ja hitto soikoon, en mä pärjää siellä!

Sitten kerroin sille viiltelyhistoriani.
Ja kaikkea sellaista.
Väsytti hirveästi. Mentiin mummin kanssa kahville. En tiedä, mitä meidän äiti on sille kertonut. Onko kertonut mun lääkityksestä, viilteilyistä, lääkkeitten vetämisistä, psykologikerroista ja ties mistä. Ei meidän mummi kylläkään multa mitään kysynyt, vei mut sinne auton kanssa ja sanos odottavansa siinä.
Meidän mummi oli vähän paremmalla tuulella, välillä kun se aina motkottaa ihan kaikesta ja on tyytymätön ihan kaikkeen. Tälläkertaa sille pystyi jopa puhumaan.
Sain siltä luvan olla pois loppupäivän koulusta. Mulla olisi ollut vielä kaksi tuntia.
Aamulla olisin mennyt kahdeksaksi, olisi ollut kaksi tuntia fysiikkaa, kaksi tuntia käsitöitä ja äikkää. Psyka-aika oli puol kymmeneltä ja sain äidiltä luvan olla pois fysiikan tunnit. Ajattelin, et olisin mennyt 11:ksi kouluun, toiselle kässän tunnille, mut ihan turhaa sinne on enää kahdeksi tunniksi mennä.
Kässässä tunnissa ei ehdi tekemään mitään ja äikässä me oltaisiin luettu vaan jotain sanomalehtiä (ah, muistan kun ala-asteella oli aina sanomalehtiviikot ja me tehtiin semmosia sanomalehtivihkojuttuja.), kun se sanomalehtiviikko on.

Neljäksi tottatosin sinne kaupungille. Lähden sitten joskus puoli neljän bussissa, niin kerrankin ehtisin ajoissa jonnekin.
Koira pitänee kusettaa ennen sitä vielä.

Ällöttävän lihavaolo.
Olen lihonut melkein neljä kiloa.
Vituttaa. En muuta tee kuin syö.
Ällöttävää.
Kolme myslipatukkaa 327kcal
Kolme ja puoli karjalanpiirakkaa 273kcal
3 Geisha-karkkia
Runebergin torttu n. 400kcal
Yhteensä n. 1000kcal
Eihän tuo tuhat kaloria paljon ole, mutta kun noi myslipatukat ja tuon Runebergin tortun olisin voinut jättää pois.
Eilen taas oksensin.
Ei siitä oksentamisesta edes ole mitään hyötyä. Vain näennäisesti.
Pilaa hampaat ja turvottaa. Perkele.

Eilen käytiin hesessä J:n kanssa. Oksetti ihan hirveästi juustoaterian vedettyä. En kehdannut mennä oksentamaan vessaan, vaikka mieli teki.
Vaikutan joltain helvetin anorektikkoteiniangstipaskalta, mutta en mä mikään anorektikko oikeasti ole. Voisin olla hoikempi. Err... Häpeän itseäni.
Ja nyt vaan vaateostoksille, mitkään ei mahdu päälle.
Vittu. Pitäis ottaa itseäni niskasta kiinni.
Itsekurini on kadonnut tyystin täysin jonnekin.
Tänään en syö muutakun jos äiti jotain ruokaa tekee ja jos pakottaa syömään.
Olo on nyt hirveän täysi ja vähän huonokin.
Silti syön. Ällöttävää.
Lapan suuhuni kaikkea paskaa 24/7.
Dementiabulimikko. Ahmii, mutta unohtaa oksentaa.

Yritän lopettaa oksentamisen.
Ja ahmimisen.

Eikun toisinpäin.

Lopetan ahmimisen.
Lopetan siten myös oksentamisen.

Hienoa, hienoa. Edistystä.
Jos vain saisi käytännössä toimimaan.

Placebo - In the cold light of morning
In the cold light of morning while everyone is yawning,
you’re high
In the cold light of morning the party gets boring,
you're high
As your skin starts a scratchin', wave yesterdays actions goodbye

Forget past indiscretions
And stolen possessions
You’re high
In the cold light

In the cold light of morning while everyone’s yawning
You’re high
In the cold light of morning
You’re drunk sick from whoring and high
Staring back from the mirrors
A face that you don’t recognise
It’s a loser, a sinner, a cock and a dildo’s disguise
In the cold light

Tomorrow
Tomorrow
Tomorrow

As your skin starts to scratch
And wave yesterdays action goodbye

Forget past indiscretions
And stolen possessions.
You’re high
In the cold light of day

Tomorrow’s only a kettle
Whistle
Whistle
Whistle
Whistle
Whistle
Whistle
Whistle
Whistle
Away

In the cold light of day