VITTU VITTU VITTU.

ELÄMÄSTÄ EI PERKELE TULE MITÄÄN.

Okei, en tiedä mistä johtuu tämä angstisuuteni, mutta vituttaa todenteolla. Olin Innan kanssa kaupungilla. Join Pommac-pullon (ajattelin salakuljettaa sen tänne osastolle, mutta mutta, enpä sitten viitsinyt ja heitin sen roskiin) ja PIRTELÖN 4dl! Enkä edes oksentanut. En oksentanut en oksentanut. Ällöttää. Ällöttää ja kuvottaa. Miten voin olla näin helvetin kuvottava.

Rasva valuu ihraksi ihon alle. Yöööks. Jotain niin kuvottavaa.

Vartin päästä pitäisi mennä vielä iltapalalle! Siellä syön tasan yhden leivän, sen 80kcal.

Kalorilaskurissa (wohoo, uskaltauduin tällä koneella menemään kalorilaskurin sivuille, pelkään ylikaiken, että mun sivuhistoriani jotenkuten jää tänne näkyviin ja kaikki löytää mun blogini ja kaikkea, se ois ihan hirveetä.) sanottiin pirtelössä olevan 100kcal. Siis noin. Tai siis kun jossain kevyt pirtelössä oli vaan 21kcal ja joissakin muissa jotain 110kcal niin tuota tuota. Mutta luulis ny, et Hesen pirtelössä olis ihan helvetisti kaloreita? En sitten vaan tiedä. 150kcal? 200kcal?

Jos se nyt ois se 150kcal... Niin se tekis tältä päivältä yhteensä 830kcal siis niinkun se leipä mukaan luettuna.

Vitun paljon. Miksen perkele laihdu.

Mä olen kuvottava.

Niin sanottuun laihdutusblogiini listasin kaikki syömiseni jossain vaiheessa. Nyt sekin blogi on aivan kuollut. No, eiköhän tätä voisi jo alkaa laihdutusblogiksi kutsua ainoastaan painoa en tule tänne mainitsemaan.

 

Saatana mä pelästyin, Inna hipsi tuohon taakse ja mä vaan vuodatan mun epämääräisiä juttujani.
Nyt täytyy mennä syömään. PERKELE.

Huomenna en syö paljoa.