2054446.jpg

Eilen en vaan saanut aikaiseksi kirjoittaa mitään.. Äääöhh. Söin jotain 1400-1500kcal, paino pysyi samassa.

Tänään olin sosiaalitoimistolla, näin sen uuden tukihenkilöni. Vaikutti ihan mukavalta. Siinä sossulleni puhuessa kuvittelin, ettei kyseistä henkilöä siinä vieressä edes olisi ollut. En olisi muuten pystynyt puhumaan. Olin vihainen, sain sossulleni suoraan miten sanoin hoitajallenikin. Hän oli ehkä hieman hämillään. Hän ei varmaan ollut koskaan tajunnut, kuinka paha mun oikeasti on olla.

Pidetään joku palaveri jossain vaiheessa sitten siellä polilla. Saa nähdä mitä siitä sitten tulee. Sossun mukaan hän ei näkisi mun tarvitsevan sairaalahoitoa. En muista millä se tuota perusteli.

Kuitenkin ensiviikolla menen sinne osastolle arvioon. Ja katsotaan sitten, mitä ne siellä sanovat. Mun mielestä mun edelleen olisi parempi päästä sinne. Jotenkin nyt vaan LILLUN tässä. Olen vaan. Mikään ei tunnu miltään ja kaikki on niin turhaa ja kuollutta. Joten se osasto.. Olisi hyvä, että pääsisin edes johnkin suuntaan tästä.

Koulustakin puhuttiin. Huomenna menen kouluun. Vaikka tuntuukin hirveältä ajatukselta. Voin jo nähdä mielessäni kuinka eräs "ihana" ihminen tulee possunkärsänenänsä kanssa mun luokse utelemaan miksi en ollut koulussa. Ärh, ärh. Joskus tekisi mieli jopa motata sitä, ei se sille kuulu, missä mä olen ja miksen mä ole koulussa.
Sossu sanoi, että voidaan sopia silleen, että käyn tekemässä ne kokeet aina sovittuina päivinä, että käyn vaan suorittamassa ne.
Ottaa päähän helvetisti. Mä haluaisin olla parempi, mä tiedän pystyväni parempaan, mä tiedän olevani parempi, mutta kun voimat ei riitä. Ja nyt ottaa niin helvetisti päähän tää kaikki. Haluaisin käydä koulussa, olla tunneilla ja kaikkea muuta, mutta vaan voimat eivät riitä. Ahdistaa ihan liikaa.
Toivottavasti nämä asiat nyt selviäisivät.

Mutta mutta. Jotain iloistakin tässä elämässä. Järjestelmäkamera. Saan sen maanantaina. Eräs ihana taho lupasi lahjoittaa 100e mun kameraani varten. Jes! Todellaihanaa, oikeasti.

Tänään on se ryhmä. Alkaa 14.15. Ähh, pakko sinnekin raahautua. Illalla taas pianotunnit.

Huomenna kouluun, keskustelemaan opon kanssa ja tekemään novellianalyysi loppuun. Ja kolmelta polille keskustelemaan taas. Heh heee.

Torstaina näen tukihenkilöäni. Odotan sitä jo. :--)

Torstaina en ajatellut vielä mennä kouluun. Silloin meinaan olisi kemiaa, ja kemian koe. En ehdi sitten millään lukemaan siihen. Perjantaina täytyy yrittää mennä kouluun. Ainakin ruotsin koe tekemään.
Olen jopa lukenut ruotsia. Kirjoittanut yhden kappaleen sanat (eilen illalla), lukenut kappaleen kahdesti läpi, kirjoittanut ylös hankalia lauseita, käynyt KAIKKI kielioppiasiat läpi (kirjoittaen kaikki siis). Enää vaan se toinen kappale, jota luin eilen illalla vähän läpi. Siitä pitää kirjoittaa sanat ja lukea kappale huolella ja kirjoittaa hankalat lauseet ylös. Tänään siis olen jo ihan hyvällä mallilla sen ruotsin suhteen.
Perjantaina on matikkaa. Meillä olisi tänään ollut matikan testi, mutta teen sen vasta sitten perjantaina. Toivottavasti ehdin harjoitella siihen. Haluan pitää matikan kympissä hitto.

Äidinkieli 9 >> Kokeesta sain muistaakseni jonkun ysin. Novellianalyysi olisi pitänyt olla valmis aikoja sitten, mutta kun sitä ei kotona voi tehdä, niin teen sen sitten huomenna valmiiksi. Ei ole kovin kehuttava, mutta silti.. Toivottavasti nyt edes kasin saisin.

Matikka 10 >> Pakko pysyä kympissä. Pakko. Sain kokeesta 10- ja kahdesta aikaisemmasta testistä 9- ja 9½... Pakko saada pysymään se kympissä. Ärh.

Biologia 9 >> Pakko sen on pysyä ysissä. Sain koko vuoden vaikeimmasta bilsan kokeesta 9+. Nyt jos vaan ahkerasti luen biologiaa, niin eiköhän siitä toisestakin tule 9, vaikken tunnilla kävisikään.

Maantieto 9 >> Vasta pari tuntia ollut. Mut kai sekin ysissä pysyy... Kun vaan kokeisiin luen.

Englanti 7-8 >> Englanti ei saa tippua seiskaan. Ei saa. Ei mulla ole englanti koskaan ole ollut seiska. Kokeista 8 ja 8-. Sanakokeista 7 ja 6 ja kait pari 8 tai 9... Ja uusinta ei olla vielä saatu. Mut musta se meni hyvin... Pakko huomenna puhua opon kanssa, että eihän mun englanti vain tipu. Mä kun yritin nostaa englantia ysiin ja kuinkas kävikään...

Ruotsi 8-9 >> Pitäisi saada nostettua ruotsi ysiin. Sanakokeesta sain 9. Koetta ei oo vielä ollut. Mutta teen sen perjantaina. Parempi ois mennä hyvin... Opettaja on kuitenkin sanonut, että olen ihan ysin oppilas..

Uskonto 9 >> Pakko pysyä ysinä. Se oli ennen 10, mut mut.. viime keväänä sitten laski, kun sain jonkun ysin kokeesta. Läksynkuulustelusta sain 8/10p. vaikka olin ollut viimeisimmät tunnit poissa!

Kemia 8-9 >> Aina ennen 9. Testistä 9½ ja toista en oo vielä saanut, mut meni surkeasti. Ja jotenkin on semmonen kutina, että toi koekin menee huonosti. Toivottavasti pysyy vielä ysinä..

Fysiikka >> Vasta keväällä. Thank God. Se on ollut 8, mut tarkoitus nostaa 9.

Terveystieto 9 >> Pakko pysyä 9... Mut ei siitä tiedä.. o_o

Yhteiskuntaoppi 9-10 >> Pakko saada ysi. Pakko. Mä osaan ne asiat, osaan, osaan! Mutta kun tuo tutkielma vaan stressaa niin helvetisti.

Liikunta 8? >> En kai saa edes numeroa liikunnasta. Tiedä sitä sitten. Liikunnan numero on yhtä tyhjän anssa.

Valinnaiset:
Käsityö 8-9 >> Yritän nostaa 9. Saisin nyt tuon vauvan villapaidan valmiiksi.
Tietotekniikka 9-10 >> Pakko sen on olla. o_o Oon tehnyt kaikki jutut ohjeiden mukaan etc. No ainakin 9. Opettaja vaan on semmonen kääkkä, viime vuonna oli paljon kivempi opettaja..

PS. Tänään syötyä Geisha 60g 330kcal, 2 leipää 120kcal + 60 kcal + 21kcal = 201kcal ja jugurtti 127,5kcal. Yht. 658,5kcal tulen varmasti kyllä vielä syömään jotain. mm. ryhmässä jotain pari keksiä. ja muusta sitten en tiedä. toivottavasti kalorit jäisivät alle 1000 kcal:n. 700kcal olisi niin unelma. ehh.