Vou. Enpäs ole pariin päivään kirjoitellut mitään. Olen kirjustellut ahkerasti toiseen blogiini, ahhah.
No muttajoo.
Eipä mitään kummempia. Olen syönyt (jälleen) niinkuin sika ja jaja joo, en ole oksentanut, mutta vittumaisen inhaa.

-230g muroja 800kcal (apuaa)
-5 karjalanpiirakkaa 500kcal (oihvoih, tappakaa mun)
Yhteensä 1300kcal

Tänään ei sitten muuta syödäkkään. No ei sillä ei tuo 1300kcal nyt niin hirveästi ole, mutta kun olen kokoajan vain "närppinyt" yhden kourallisen muroja, yhden karjalanpiirakan, hetken päästä toisen ja kolmannen, sitten vähän muroja napsinut lehteä lukiessa ja sitten taas vetänyt yhden karjalanpiirakan.
Että tätä menoa jatkaessa olen syönyt kohta 5000kcal:n edestä.

Olin eilen juoksemassa jälleen ja nyt huomaan, että mun hölkkä alkaa muistuttaa enemmän jo hölkkäämistä kuin vaivalloista lyllertämistä. Hieno tunne se.
Joudun myöntämään sen, että mun psykani oli tänään oikeassa. Pitäisi ahminnan jälkeen lähteä "kiduttamaan" itseään lenkille. Sanoi reippaan kävelyn kuluttavan enemmän kaloreita kuin hölkkäämisen. Sitä kyllä en ihan allekirjoita.Kun tohtori.fin mukaan reipas kävely kuluttaa vartissa 77kcal ja hölkkä vartissa sitten taas 181kcal. Melkein kaksinkertaisesti.

Paino oli noussut 700g. Ja mä olen tänäänkin syönyt jopa ton verran. Pitäisi yrittää paastota.
Koskaan en ole koko päivää paastonnut, ennätykseni on kaksiviikkoa olla syömättä juuri mitään, mutta sekin oli viime kesänä, jolloin olikin niin kuuma, ettei oikein jaksanut syödä, kuin vaan juoda.

Yritän etsiä itselleni sivupohjaa, mutta enpä mitään sopivaa ole vielä löytänyt, katsoo nyt.

Asiasta kukkaruukkuun, saatiin tänään välitodistukset. Nyt aion tosissani tsempata koulussa. PAKKO!

Äidinkieli --> nostan 10
Matematiikka 10
Fysiikka 8 --> nostan 9
Kemia 9
Englanti 8 --> nostan 9 viimeistään ensivuonna
Ruotsi 8+ --> 9
Maantieto 9 --> nostan ensivuonna 10?
Biologia 9
Uskonto --> nostan 10
Terveystieto 9 --> nostan ensivuonna 10
Historia 9+ 9½ --> nostan 10
Liikunta 8

Valinnainen atk 9 --> nostan 10
Valinnainen kässä 8 --> nostan 9/10
Valinnainen lk. 9 --> nostan 10
Valinnainen yr 9 --> nostan 10?

Nykyinen ka 8,9
Tavoite väh. 9,3, mutta ton suunnitelman mukaan 9,5 :o

PAKKO TSEMPATA KOULUUN, PAKKO, PAKKO, PAKKO, PAKKO!