Mä aloitin jo kahdesti kirjoittamaan tänne tänään, mutten saanut mitään järkevää tekstiä. Nanokaan ei edisty. 7 000 sanaa, mut kun nyt on jo kuudespäivä, pitäis olla jo 10 000 sanaa kirjoitettuna.

Ahdistaa. Muut ihmiset. Olen viettänyt kolme päivää lähes eristyksissä. En ole kauheasti muiden kanssa edes jaksanut puhua. Saati sitten nähdä ihmisiä.
Ahdistaa ihan helvetisti. Tuntuu pahalta. Kurjalta. Kamalalta. Pää räjähtää. Mesessä nyt olen viettänyt aikaa ja jutellut ihan liian paljon ihmisten kanssa. Ei niissä kaikissa ihmisissä mitään vikaa, mut liikaa on liikaa. Ärh. Tunnen itseni vammaiseksi.

Eilen söin vielä lasagnea 300g ja kaks munkki. Good for me. Nauran. Itkettää.

Tänään:
-2 jäätelöä hurraahurraa 380kcal
-salmiakkisuklaata 100g 470kcal
-ruisleipää + jotain ohutta kinkku yööh 130kcal
-suklaakakku 380kcal
-makaronilaatikkoa lautallinen 300kcal
yht. 1660kcal

läskit on lepposia, läskit on lepposia, läskit on lepposia.
mä olen kuvottava. yök yök yök.
En sitten osaa vittu olla syömättä.

Ärrhhh. Perkele.

Huomenna taas aika polille. En jaksa. Kestä. Halua.