Kiitos aivan valtavasti teille kommenteistanne! :----)

Oli todella ihania kommentteja 8)

 

Mutta niin, en ole kirjoitellut, koska ei ole vain inspiroinut kirjoittaminen tällä hetkellä. Syön about 1500kcal per päivä, käyn joka ilta 30min lenkillä ja juoksen ainakin puolet. Sitten teen vatsalihaksia.

Olen laihtunut 800g neljässä päivässä, elikkäs ihan mukavasti. En enää tavoittele mitään hirvittäviä painon pudotuksia nopeissa ajoissa, vaan pyrin realistisin tavoin laihduttamaan. Ja nyt oikeasti laihtumaan.

Tällä hetkellä mieli on aika maassa, ahdistaa. Mun pitää vaan kokoajan hokea itselleni, että kyllä mä jaksan, kyllä mä selviän, kyllä mä jaksan, kyllä mä kestän, kyllä mä selviän!

Kyllä.

Mun on pakko. Pakko jaksaa. Pakko pakko pakko tahia itseäni pintaan. Pakko!

Tahdon tästä paskasta eroon.

En saa antaa itseäni romahtaa. En saa.

Kyllä mä jaksan. Mun on pakko.