1992365.jpg

Tarviiko sitä kertoa enempää? 65 euroa meni ylläoleviin mukavuuksiin. (PS. Fantat noille muille //äiti+pojat, Bountyt ja Snickersit pojille, samoin toinen noista Bilar-pusseista äidille, kaakaopussit (noi kolme ruskeaa Menu-pussia tossa, jotka pihistin laivalta aamiaisen yhteydessä) ei oo mulle, Muumi-tikkarit V:lle tuliaisiksi, Minttutoffee-pastillit (toinen noista vihreistä rasioista) T:lle tuliaisiksi, kaksi suklaapötköä (noi siniset) äidille tuliaisina, yksi suklaapötkö mummille (se kellertävän ruskea), toi yksi karkkiaskipaketti ja toinen noista vihreistä rasioista J:lle tuliaisiksi.

NIIN JA JOO. Kukaan kukaan kukaan ei ikinä osta mulle tuliaisia, mut mä ostan AINA kaikille. T:lle ostin. Ostin viimeksikin sen konjakkipullon (3cl) ja nyt ton 2euron (okei ei oo paha, mut silti) pastillirasian. Se ei oo ikinä ikinä ikinä ostanu mulle MITÄÄN. (Ja se pöllis mun sellasen punasen pannankin.(Pakko mainita taas. :D))
M:lle yleensä ostan, mut nyt en maininnu sille mitään tästä laivareissusta, joten säästin pari euroa...
V:lle ostin. Se ostaa mulle, jos joskus jossain käy... Joten ei ihan kaikkiin tää päde.
J:lle ostin kanssa. Ostan sille aina. Ja se ei ikinä osta mulle mitään. Mä aina maksan kaikki sille takasin etc etc...
Miten niin olen liian kiltti? :P
No mutta siis joo. Ei mun pitäisi ajatella näin vaan mun pitäisi ajatella että on kiva ilahduttaa "ystäviä" ja niin poispäin, mut silti se alkaa aikalailla harmittamaan ku ne ei ikinä ikinä muista mua.. (Siis kun joskus mun synttäritkin on menny joskus niiltä ihan ohi, joskus sentään viestin laittavat. // J tuli mun synttäreille kyllä, mut hädin tuskin onnitteli... Ja mä kun ostan sille lahjat ja kaikki. Okei, ostin vaan ison ison karkkipussin ja ison limsapullon ja jotain muuta pientä, mut silti.)

Ja nyt tekis mieli deletoida noi kaikki tekstit, mut pisti ärsyttämään kun mä muistan muita mut ne ei mua. Itsekäs vai liian kiltti?

Että joo, en ihan kaikkea syö yksin.

(J:lle kun mainitsin et olin laivalle se alko heti ruinaamaan noita hedelmäpastillirasioita (Tuo mulle 2 semmosta pastillirasiaa, oisin ihan taivaassa, voisin maksaa takasin, mut tiiänn ettei se maksais, joten annan sille jo sen mun avatun pastillirasian.)

Joo ja te ihmettelette, et miks helvetissä mä valitan kun olen lihava ja noin paljon karkkia. Eikö se ole vain hyväksi, että annan noi roskat pois koska olen tarpeeksi lihava.......
Eh. Olisin ostanut jotain muuta kun tuliaisia ja karkkia sillä rahalla mitä kulutin just noihin. Korvikset sain ostettua ja siinä se sitten olikin.

Ajattelin, että menisin vaa'alle vasta viikon päästä tai jotain :'D

Tällasta paskaa tälläkertaa, hyvää syyslomaa kaikille :F