Olen korviani myöten kusessa. Hieno homma.

Suututin J:n totaalisesti. Pistin M:n vastaamaan mun puhelimeen, M sitten vastas siihen, että "Thomas täällä, tavoittelemasi henkilö (tässä kohdassa tosin mun nimeni) on suihkussa." Soitin sitten sille uudelleen, ja sanoin, et miks se soitti ja näin. Se ois halunnu mut jonnekki rannalle. Se suuttu ihan vitusti tostakin nyt sitte. Musta olis ollu vaan huvittavaa, et jos joku J:n kavereista olis vastannu J:n kännyyn. Mua ei vois vähempää kiinnostaa.

Ja sitten se nassuttaa, kuinka en voi suoraan sanoa sille, että jos mua ei kiinnosta sen seura. Kiinnostaa, mut mä en oo vaan jaksanu.. Tuntuu paskalta, mut mä en vaan jaksa.
Se sano, et se mietti, mitäköhän mä mahdan hänestä puhua. No, sen olen todennut, että välillä tuntuu, kun hän puhuisi sillälailla, että kun hän tietäisi kaiken ja mä en mitään.
Ehkä pitäisi sanoa se hänelle, niin sekin on sitten tehty. Yritän varmaan vuovata J:stä jotain kun aina jaksan valittaa ihan kaikesta. Mut mä en vaan jaksa olla (kuten olen huomannut, nyt se valittaa mulle siitä, kun en jaksa olla sen kanssa.) hänen kanssaan, jos hän vaan puhuu, kuinka hän tietää miten koiralle pitää jonkin juttu opettaa. Ja mä en vaan helvetti voi sille yhtään mitään, että mä tunnen itseni niin "sä et tiedä mitään mistään" aina välillä..

Helpottaa kummasti tää kirjottaminen.
Enää ei vituta läheskään niin paljon.

Puhun M:n kanssa mesessä.
Mä oon kannettavalla keittiössä ja se olkkarissa isolla tietokoneella.
Onpas taas tarpeellista tietoa.
Istun näkyminen offlinena, jotta voin vaan puhua M:n kanssa (ja kirjoittaa tänne) mesessä.
Että tämmöstä.

Ehkä kirjoitan jonkun paremman sepustuksen joskus myöhemmin.
Toivon, et tää järkyttävä ahdistus ei palaa sitten kun M lähtee meiltä.

Ei mulla ole kavereita noin vain tuhlattavaksi. Ja silti vittuilen.
Mä en vaan jaksa sitä tunnetta, kun mä tunnen itseni niin saatanan huonoksi.. Ei se J:sta yksin johdu, mutta silti.
Äääh, en saisi syyttää enkä tunne syyttävänikään. Oma vika se on, jos en kestä pienintäkään alemmuuden tunnetta. Voi v.

Nyt hävettää.