Harvinaisen kätevää kun omistaa tän kannettavan, voi tulla aamullakin dataamaan. Nojoo-o. Laskin eilisiin kaloreihini 300g lakritseja, koska ajattelin ja olin oikeastaan ihan varma, että syön 300g:n pussin tyhjäksi. Siellä olis ollu vielä n. 50g ja äitikin siitä puputti niitä että että.
Paino kuitenkin pysyi samassa ja se on hyvä juttu.

Kymmenen minuutin päästä pitää lähteä talsimaan kohti tuota rumaa paskalaitosta. Ekana on bilsaa, jees. Se menee aika nopeasti. Sitten neljä tuntia valinnaisia. Mulla tietotekniikkaa ja musiikkia. Sitten englanti (harvinaisen ihanaa joo, englannin tunnit on aina niin tuskaa. Ehkä nyt auttaa kun P istuu takana. Hahha 8D), matikka (menee onneks ihan suht nopeasti, harmi vaan, että pitäis jaksaa laskeakin..) ja yhteiskuntaoppi (jee, saadaan uudet kirjat! Paitsi et mä lainasin yh-kirjan jo kesälomalla kirjastosta ja lueskentelin sitä. Ensimmäiset kaksi kappaletta olivat ihan suht mielenkiintosia ja sitten tuleekin semmosta selitystä ihan kaikesta, et jaksaakohan niitä sitten oikeesti opiskella. Ja yh:ssa tulee joku iso tutkielma, joka täytyy olla valmis jouluun mennessä. Eli, mun olis pitäny alottaa se jo nyt :DD Portfolion tekeminen kun mulla oli sitä luokkaa, että kirjoitan yhden lauseen yhteen kohtaan aina kun innostun "tekemään" tuota. Ja äidinkielen kirjaesitelmän kanssa tuli niin julmeton kiire, ettei mitään. Portfoliosta kuitenkin sain 10- ja kirjaesitelmästä oisko ollu joku ysi. En edes muista minkä siitä sain.).

Että tämmöstä. Väsyttää niin hitosti. Ja ottaa päähän, kun en ole jaksanut ladata mp3:stani.