Ei kai tässä mikään muu auta, täytyy rueta valmistautumaan koulun alkuun. Nähtävästi ei tule tapahtumaan mitään erikoista ihmettä, että kaikki ällötyspissispaskat muuttaisivat vittuun ennen tuota ensimmäistä koulupäivää.

1. Opiskele. Olin keväällä niin paljon pois, että olen jäljessä ihan mukavasti. Matikkaa pitää kerrata. Se on ehdoton, siinä jatketaan siitä mihin jäätiin ja uutta rakennetaan vanhan päälle. Ja multa puuttuu paloja mukavasti sieltä täältä.

2. Etsi reppu. Mulla on sellainen kuvottavan vihreä Dakinen paskareppu, jota en todellakaan tahtoisi käyttää. Täytyy katsoa, jos saisin äidiltä ruinattua uuden repun. Jonkun hienon ja yksilöllisemmän. En tahdo semmosta perkeleen massareppua. Viime vuonna mein koulussa oli varmaan viidellä samanlainen reppu kun mulla. Mä olin ostanut sen "no-ei-ole-muutakaan"-tyylillä ja siitä sitten sain kärsiä.

3. Tee uusi penaali. Oma vanha punainen penaali on täynnä omia kirjoituksiani. Bändien nimiä yms yms. (Osastokoulun opettaja: "Otetaan nyt vaan rennosti ja kuunnellaan Billy Talentia." Minä: ....? Opettaja: "Tuosta sun penaalistas luin. Mäkin meinaan kuuntelen sitä joskus kotona." Siinä oli huvittava miesopettaja.) Voisin itse omin pikkukätösin (ehh-heh) ommella jostain hienosta kankaasta uuden penaalin ja täyttää sen sitten biisien sanoituksilla, pinsseilla, napeilla ja muilla kivoilla pikku tilpehööreillä.

4. Katso vaatteet valmiiksi. Voisin rueta suunnittelemaan kaikki asukokonaisuudet valmiiks jo jouluun asti, ni sitten ei ainakaan niin hirveätä paniikkia aamuisin olis. Muuten hyvä, mut ku noi ihrat tuossa mahassa pilaa aika mukavasti tänkin. Vaatteiden pitää olla mukavia ja mun pitää pystyä verhoutumaan niiden sisään. Koulussa kun joudun istumaan LIIAN PIENISSÄ pulpeteissa (se on helvetillistä kidutusta istua 6-7h päivässä liian pienissä pulpeteissa, selkä lysyssä ja miettiä, et mitenköhän nää läskit ei tästä nyt niin hirveesti pursuis ku yrittää istua.) ja se on todella epämiellyttävää. Yleensä käytänkin vaan huppareita, jotta voin avata sen sitten niin, kun joudun istumaan niissä pienissä pulpeiteissa niin läskit ei näy sivulta päin. Mutta jos on aineita, joissa olen hyvällä tuurilla päässyt istumaan hieman taaksemmas luokassa (V:n takia joudun istumaan niissä matalissa ja pienissä pulpeteissa. Se ei näe hyvin takaa [ se ei muista ottaa rillejään mukaan kouluun hitto.. ] ja se joutuu istumaan aina ihan selkä suorana kun se on niin lyhyt.. Ja mä taas olen pitkä [ n. 169cm ] ja lihava.. Ehheh. Ja muutenkin haluaisin istua takana.. Siellä pystyn keskittymään paremmin, kun ei kokoajan tartte vahdata läskejä, että näkyykö ne silleen tursuavasti, kun kukaan ei taakse samalla tavalla katso, kun eteen) niin sitten saatan EHKÄ (jos aamulla on ollut itsevarma olo) laittaa normaalin pitkähihasen. Mä ja mun keskittyminen kärsitään kovasti tosta pulpettiongelmasta.

5. Värjää hiukset. Näistä mun hiuksista on tullu punertavammat. Mä kun halusin mustat. Ja "alta punaset", mut niistä punasista hiurtuvista jotka näky joskus ei oo enää jälkeäkään. Pistän äidin värjäämään mun hiukset uudelleen.

6. Laihduta. Tee niitä perkeleen vatsalihaksia. Mun maha on ihan järkyttävän kokoinen. Eilen en jaksanut tehdä ainuttakaan vatsalihasta. Edellispäivänä tein vaan 20. Ja sitä ennen tein päivittäin 150 vatsaa. Ote lipsuu pahasti.

7. Kerää rohkeutta. Sitä tarvitsen todenteolla.

8. Valmistaudu henkisesti kohtaamaan kaikki pahimmat painajaisesi. Sitä teenkin jatkuvasti. Kelaan päässä uudelleen ja uudelleen, mitä voisi tapahtua ja mitä ne voisivat pahimmassa tapauksessa mulle sanoa. Järkkyä.

This is how it goes.

- Suklaatuutti 190kcal
- Ruisleipä 140kcal + 28kcal + 40kcal = 208kcal
Yhteensä 398kcal

PS. JS tulee meille.
PPS. Toivottavasti en syö enempää.
PPPS. Muutan tuota rastijuttua hieman. Painon pudotukseni siitä suurimmasta luvusta eli *2,7kilosta tähän päivään. Eli pudotusta 2,9kg mutta laitan siltikin kolme rastia. (Huijaan voi voi.) Ja jos lihon, otan rastin pois. Pitää selvittää näitä mun mielen kieroutumia jopa itsellenikin. Ehheh.