Jeah, täällä taas. Pureskelen purkkaa ja mietin, miksi hitossa tämä purkka maistuu pahalta. Turhuuksien turhuus. Hmmh.

Selattiin Innan kanssa Cybershopin ja Backstreetin sivuja. Cyberissä ei mitään erikoisen hienoa ollut, jotenkin se tuntuu niin tylsältä paikalta verrattuna Backstreetiin ja esim. Pirjon bazaariin. Tahtoisin korsetin. Äiti vain kun ei niin kovin halukas ja innokas ole tukemaan tuota mun innostustani. Ja haluaisin sellaisen hienon hameen. Mutta sitten onkin asia erikseen, kehtaisinko edes pitää sellaista. Taas tulen miettineeksi, miksi helvetissä jaksan välittää muiden mielipiteistä niin paljoa. Miksen vain voisi olla oma itseni välittämättä paskaakaan muista? Nyt olen hyvin opetellut sitä, enää en vain vedä perusfarkkuja ja mustaa huppariani päälle, vaan pistän sellaisia vaatteita ylleni, mistä tykkään. Tosin, kouluun mentäessä seison ainakin puoli tuntia peilin edessä ja kokeilen ainakin viittä eri asukokonaisuutta ja yksikään ei ole hyvä, sitten vain valitsen sen yksinkertaisimman ja tavismaisimman. Enkä sitä, mitä olisin halunnut.
Voi miltä mahdankaan kuulostaa tätä kirjoettaessani. Voi jee.

Mun pitäisi mennä tänään kaupungille. Innalle vähän puhuin, josko mentäisiin sinne. Yhden jälkeen, kun yhdeltä on välipala. Haluaisin käydä Cyberissä, mutta mitä mä siellä, kun kerta mulla ei rahaakaan ole kuin 9€ ja varmaan 5€ menee pelkästään jo bussimatkoihin, kun lupasin Innan busamatkan maksaa (tosin hän lupasi maksaa sen sitten illalla takaisin, kun saa rahaa) ja sitten pitäisi vielä jostain nappejakin ostaa.
Ns. käsityöblogini näyttää edistyvän hyvää vauhtia, olen saanut jo jotain pientä valmiiksikin.. Mutta täällä kun ei saa olla kameraa (käsityöblogi ilman kuvia on huono juttu :p ainakin minun mielestäni) ja en sitten saisi lainkaan laitettua mitään kuvia sinne.. Ensi perjantaina sitten.

Mulla on ikävä jo meidän Wii-peliä. o_o''