Hehe.

Sinne meni karkkiherkkulakko. Paino oli *8,5kg. Ei siis noussut, huimista ruokamääristä huolimatta.

Söin pizzaa.
Oksensin pizzaa.
Todellakin siis nautin siitä pizzasta. (en)

Kirjoitin hoitajalleni kirjeen. Mutta valehtelen ja vähättelen. M:lle sanoin korjaavani sen totuuden mukaiseksi.

'En ole oksentanut kolmeen viikkoon' - noniin, kahteen viikoon silloin. Pieni juttu tommonenkin valehteleminen. Ihan yhdentekevä oikeastaan.

Ja nyt tosiaankin E ja M saivat mut järkiini, kirjoitan sen kirjeen, kirjoitan sen ilman vähättelyjä ja pyydän apua ja otan sitä vastaan.

Kirjeeseen voin lisätä myöskin sen, että mulla on vainlieväkivapikkunen ientulehdus.

Olen suht säälittävä.

M sanoo, että mulla on oikeasti joku syömishäiriö. Mä: 'ootko varma?' M: 'olen'

Ja niin. Mut nyt täytyy mennä sinne polille. Nyt täks kerraks mulla ei sitä ole, mut ei voi mitään.