Luen Kurt Cobainista ja fiilistelen Nirvanan soidessa taustalla. J:kin tuli jotain selittämään mulle Cobainista, vaikkei hän tiedä siitä mitään. Ärsyttävää tuo hänen "minä-tiedän-kaiken"-asenne. En jaksa sitä.

Eilen olisi ollut mätsäri. Olin luvannut J:lle ja I:lle, että olisin mennyt sinne. Mutta pyysin M:n meille ja kun se sanoi, että voisi tulla, mut ei se sit jaksa lähteä edes takaisin ajamaan, jos voin olla vaan pari tuntia. Niinpä reilusti sitten valehtelin J:lle ja I:lle, että en pääse sinne mätsäriin ja olin M:n kanssa.
Käytiin Filmtownissa ja mä vihdoin sain sen mun Filmtown-korttini. Vuokrattiin sitten Thirteen Ghosts, aika paska leffa oli.

Paino oli tänään kilon vähemmän mitä eilen. Eikä mulla edes ollut/ole nälkä. Ihme. Mutta nyt vihdoinkin sain laittaa tuonne sivulaatikkoon ensimmäisen rastini tuohon -10kg:n kohdalle. Wohoo, wohoo, wohoo.
Nyt täytyy vaan tsempata ja tsempata.
Mun ei edes tee mieli syödä mitään, mutta liikkuakin pitäis. En vaan jaksa mennä koiran kanssa pidemmälle lenkille. Jotain 20min olin sen kanssa aamulla, mut nyt ei vaan huvita lähteä minnekään himokauas juoksemaan.. Kun eilen olin.. Ja eilen teinkin muuten vatsalihaksia, 150.. Pitäisi alkaa tekemään päivittäin, hetkessä mä ainakin sillon joskus huomasin tulokset, kun tein päivittäin n. 120 vatsalihasta.

J soitti mulle. En vastannu. Laitoin M:lle viestiä ja kysyin, meneekö se sinne Saloon vai pääseekö se meille.. Sanoi, että pääsee. Tunnen itseni kauheaksi roikkujaksi, mutta toisaalta uskoisin M:n osaavan itse sanoa mulle sitten, kun ei jaksa tulla meille. Ja soitinpas sitten J:lle. Se oli kinuamassa mua treenaamaan koirien kanssa. Nykyään puhun sille mahdollisimman alakuloisesti ja vähäkirjaimisilla sanoilla, enkä oikein tiedä, mistä sekin sitten johtuu. Mä en vaan jaksa kuunnella sen sepustuksia ihan kaikesta, kuinka hän tietää ihan kaiken paremmin ja niin edespäin, vaikkei hän oikeasti tiedä mitään.
M saattaa puhua mulle ties mistä elokuvista ja näyttelijöistä (elokuvat - jokin mikä todella yhdistää meitä) ja hän oikeasti tietää niistä jutuista. Mä kun en kauheasti jaksa tappaa aikaa missään imdb:n sivuilla, muuta kuin joidenkin lempi elokuvieni sivuilla, mutta silloinkin todella harvoin. Tai jos satun etsimään jotain tiettyä näyttelijää tai jotain.. M sentään tietää mistä puhuu, mutta J.. Hänestä on tullut sellainen, että selittää ihan kaikesta ja kuvittelee tietävänsä kaiken kaikesta. Se osaa vituttaa joskus aina niin mukavasti.
Ja kun se vielä kohtelee mua sillälailla, etten tietäis mitään.

Suunniteltiin M:n kanssa, et katottais Teksasin moottorisahamurhaaja Pahan alku.. Mut mut, pelkään vaan M:n kyllästyvän mun seuraan, kun mä olen ollut sen kanssa kaikkina muina päivinä paitsi tiistaina.

Hmm hmm.
Kirjoitusten taso on laskenut. Hahha.

Ehkä keksin jotain järkevämpää kirjoitettavaa myöhemmin.