Paino: *8,3kg

Noniin. Hiihtoloma alkaa olla takanapäin ja siihen mahtui kaikenlaista. E oli meillä ja oli todella ihanaa, että hän pääsi olemaan meillä niinkin kauan! <3
Katsottiin leffoja, valokuvattiin, syötiin kaikkea hyvää (joka päivä pizzaa, suklaata, suolakeksejä, poppareita, jotain pähkinöitä ja lisää suklaata ja turkinpippureita) ja vaan pidettiin hauskaa. <3 Tosin yhdessä vaiheessa äidin kanssa tuli kinaa, ne olivat menneet lukemaan päiväkirjaani ja niille paljastui, että olimme E:n kanssa joululomalla popsineet Postafenia ja Ibumaxia. Ja kun viimeksi olin E:n luona olimme ottaneet lääkkeitä, äidin unilääkkeitä Zopinoxeja. Sieltä kirjasta paljastui myös muutakin, mutta kaiken sai selvitettyä puhumalla. Onneksi.

Eilen olin I:n kanssa kaupungilla. Mukaan tarttui neuletakki kokoa M! (Kun olin E:n kanssa nyt vähän aikaa sitten kaupungilla, mulle meni H&M:ssä 38 kokoset neuletakit! ja 40 kokonen t-paita! O_O!) ja kaikkea pientä, aurinkolasit, meikkejä ja niin.

Syötiin Arnoldsilla bagelit ja ainiinn... Donitsin söin myös. Se unohtui kaloreiden laskennasta. (Ja illalla söin vielä muutaman tikkarin. No ainakin paino laski...)

Olin siellä ravitsemusterapeutilla tosiaan. Se oli todella mukava nainen. Se pyysi mua laittamaan ensi torstaina sähköpostia, että miten mun syömisten kanssa nyt on mennyt.
Ja sitten seuraava tapaaminen joskus maaliskuun alussa.

Menen Turun polilla olevaan viiltelyryhmään. Hoito vaihtuu täältä paskasta kotikunnasta Turkuun ja olen todella tyytyväinen. Tästä oman paikkakunnan hoidosta kun ei ole mitään hyötyä ollut.

että tämmöstä.

Mulla on pizza uunissa. Ajattelin syödä sen kokonaan itse. Yöh.