Olis paljon kirjoitettavaa, mut en tiedä, jaksanko kirjoittaa mitään. Korkeintaan jonkin lyhennetyn selostuksen tästäkin päivästä ja erityisesti edellisyöstä.

M lähti äsken meiltä. Ja tuli meille eilen illalla joskus seitsemän aikaan, jollei aikaisemmin. Kukaan mun kaverini ei ole mun kanssa ollut vapaaehtoisesti, enkä mä ole ollut vapaaehtoisesti näin kauaa jonkun kanssa putkeen. Ihan kummaa.

Käpöteltiin mummini luokse ja pyydettiin se kuskaamaan meidät Filmtowniin. Ja pistettiin mummeroiseni vuokraamaan meille muutamat leffat. Teksasin moottorisahamurhaaja (teksasisahamurhaajamoottori) ja The passion of the Christ. Uuhh, oli siinä muukin taka-ajatus kuin se, että saataisiin kyyti sinne Filmtownille meidän mummilta. Vuokras meille nuo k18-leffat. Julmaa vanhusten hyväksikäyttöä.

Sitten alettiin katsomaan sitä murhaajamoottoria. Lopetettiin sen katsominen joskus kahdentoista aikaa. Oli tarkoitus katsoa se Passion-leffa heti perään, mut eipä sitten jaksetukaan. Voe voe.
En muista mitä kaikkea sitten tapahtuikaan, mutta alettiin pelaamaan "oletko koskaan"-peliä. Sitä samaa mitä ne jotkut pelaa Lostin ensimmäisen tuotantokauden yhdessä jaksossa.
Yhdessä vaiheessa oltiin tajuttoman väsyneitä, mutta sitten piristyttiin kummasti. Läppää lensi ja naurettiin räkäisesti kaikelle paskalle.
Kukkakeppini sai nimen Tero, minä sain nimen Pirjo ja M nimen Virpi.

M:lle lupasin, etten ala selittelemään kenellekään näitä meidän nimiämme ja näistä ei sitten puhuta. Musta toi oli tajuttoman söpösti (öh, en keksinyt parempaa adjektiivia) sanottu. Meidän omia "salaisuuksia". Mut oikeesti. M napseli musta kuvia ja ne olivat kuin minkäkin puliukon perseestä napsittuja. Olin niin viehkeimmilläni.

Sitten meikkasin M:n. M:lle tilanne oli kiusallinen, mutta musta myös samalla erittäin koominen. Piirsin M:lle semmosen ranskalaiskokki-viikset, "finnihapsut" leukaan ja räkäjarrut. Ja sitten M meikkas mut. Olin kuin mikäkin sirkuspelle. Siitä sitten lähti idea, että me perustetaan oma yritys joskus tulevaisuudessa. Kampaamoparturimeikkitaitelija-yritys. "Virpi saksii ja Pirjo meikkaa." Voi jessus.
Mut idea yhteisestä yrityksestä ei ollut mitenkään huono.

Mentiin koiran kanssa joskus puoli neljän aikaan ulos. Näytin M:lle mun salaisen piilopaikan. Kalliolle, jossa istun aina silloin kun masentaa ja vituttaa. Vein sinne jonkun kaverini. Ihan hassua.

Juteltiin siinä sitten koulujutuista. M sanoi, että tahtoo tulla mun kanssa samaan lukioon. Mä en ole taas miettinyt, että kenen kaverin kanssa haluaisin samaan lukioon vaan sitä, että mikä nyt sattuu olemaan Turun paras lukio. Kyllä joo, mä en todellakaan jää johonkin pikku kyläpahaseen lukioon, en todellakaan. Mä tahdon johonkin "isoon" kaupunkiin ja Turku nyt on lähin. (Älkää vetäkö johtopäätöksiä asuinpaikastani tämän perusteella.)
Se oli mukavaa, kun M sanoi, että tulisi jonnekin sellaiseen lukioon minne mä haluan ihan vaan siksi, että pääsisi mun kanssa samaan lukioon.
M tappais mut jos kuulis, että kirjoitan siitä jotain tällaista jonnekin julkiseen paskablogiini.

Ja tuota, sitten kun olimme aamulla katsoneet sen Passionin, istuimme koneella. ROTTEN.COMISSA ja taustalla telkkarissa pauhas jotkut Teksasisahamurhaajan extramateriaalit. Ja sitten me syötiin muroja.
Sairasta, eikö?

Syötyämme menimme sinne koiran kanssa ulos.
Ja sitten mun setä tuli hakemaan pikkuveljeni ja antoi mulle omaksi veljeni vanhan potan! Pääsen ihan koska vaan nyt M:n kyytiin.

"Ai onks toi sun motskari?" by mun setä M:lle.

Sitten huristeltiin Filmtowniin ja sitten ajettiin ympäri kyliä ja mantuja. (Uskaltauduin sen kyytiin, vaikka niinkin railakas meno oli ollut, naurettiin räkäsesti kooooko yö. Mutta ei me nyt missään kännissä oltu. Ja kuunneltiin muuten rytmikepakkoa ja heiluteltiin Teroa sen piisin tahtiin. Ja en tiedä yhtään mitä olen kirjoittamassa.)

Ja sitten, mentiin hautausmaalle. Eksyttiin sinne.
Siellä oli pelottavaa.
Ahdistavaa.
Mut löysinpäs sukuni haudan.
Häpäsin sen seisomalla siellä hautakiven takana ja M räpsäs muutaman kuvan musta.

Sitten huristeltiin takaisin meille ja M lähti joskus yhdeksän aikaan.

Huomaa, että olen tosiaankin nukkunut hieman hieman liian vähän. (Nukahdettiin joskus puoli kahdeksalta ja herättiin puoli 11)
Ja luulen myös, että jollakin muullakin asialla on osansa tähänkin sekavuuteen.

Pahoittelen.

Tällaista tekstiä tulee kun M:  kanssa ollaan naurettu 24h putkeen.