Syömisiä:
-possumunkki 355kcal
-2 näkkäriä 120kcal
-salaattia + kanariisiä 200kcal
-2 karjalanpiirakkaa 188kcal
-2 porkkanaleivän viipaletta 290kcal
-2 jugurttia
yht. 1308kcal

Tunnen itseni järkyttävän läskiksi.
Mikäs ihme tuollaisten kalorimäärien kanssa.
Ainiin, unohdin, että söin kaksi keksiäkin. Voivoivoi.
Väsyttävää tää ainainen kaloreiden laskeminen. Väsyttävää tää ainainen laihduttaminen.
Väsyttävää nää ainaiset läskit. Väsyttävää tää elämä.
Ihmettelette varmaankin, miksi hitossa tehdä tästä elämästä näin hankalaa... Miksi laihduttaa, miksi laskea kaloreita, jos ei jaksa? No kun jos mä en yritä laihduttaa, mä luovutan. Enkä mä halua luovuttaa. Mun elämästä meinaan ei tule MITÄÄN tällaisena läskinä.
Mä en enää löydä itselleni vaatteita. Mä tunnen itseni niin ahdistavaksi ja suureksi norsuksi vanhoissa vaatteissani. Mä en jaksa tätä jatkuvaa kinaa peilin ja vaa'an kanssa. Mutta se on vaan niin helvetin pakko.
Äiti on mua pienestä pitäen varoitellut, että lihavat eivät saa opiskelupaikkoja, lihavat eivät saa työpaikkoja, lihavia kiusataan, lihavia syrjitään, lihavia pilkataan, lihaville nauretaan. Lihava ei siis kannata olla. Mutta mä olen. Silläkin uhalla, etten saa opiskelupaikkaa, etten saa töitä ja olenhan mä jo nyt kokenut tuota syrjintää, kiusaamista, pilkkaa, ivaamista ja naureskelua..
Mutta, mä en haluaisi olla. Mäkin haluaisin elää aivan normaalia elämää ilman huolen häivää. Ainoa stressin ja murheen aihe; kynsilakkojen lohkeeminen. Kuinka mukavaa elämä olisikaan.
Mutta jos mä joskus tästä paskasta nousen, olen varmasti vahvempi ja henkisesti kypsempi kuin moni muu ikäiseni. Tai sitten vaan haluan uskotella itselleni niin, toiveajattelua. Mitä tällaisen paskan läpikäyminen mitään mua hyödyttää? Mutta miksi en siltikään pääse tästä helvetti eroon? Miksi tää kaikki sitoo mut ympärilleen päivä päivältä tiukemmin. Enää kaloreiden laskeminen ei ole mitään hauskaa hommaa. Nykyään se on inhottava pakkotoiminpide, jonka teen vastahakoisesti.
Kaloreiden laskeminen saa mut tuntemaan itseni niin... surkeaksi. Kuinka menen ja syön. Syön ja syön ja syön.
Enää en jaksa enää edes miettiä sitä, kuinka laihduin sillä, että olin syömättä kuuden jälkeen. Nykyään possutan ihan kaikkea mitä vaan löydän. Olen jopa alkanut syömään muroja. Suklaamuroja.


Suuunnitelma:

--> Vähennä maidon juomista. (Koulussa juon 2-3 lasia maitoa per pvä. Ja kotona ruuan kanssa n. 2-3 lasia. Että joo, enkä ole mistään kalsiumin puutteesta koskaan kärsinyt. Vahvat luut, oon koko ikäni lipittänyt maitoa, maitoa, maitoa.)

--> Tästä lähtien kiellän itseltäni:
  • Murot // ihan kaikki fitnessmuroista nesquikkeihin
  • Sipsit // en tosin tykkää sipseistä enkä niitä syökkään, mutta silti listaan
  • Jäätelöt // syön yleensä yhden tai KAKSI jäätelöä päivässä, rasvaa rasvaa rasvaa (eimehujäät)
  • Irtokarkit // niiden kaloreista ei voi koskaan olla "varma"
  • Suklaalevyt // suklaapatukat vielä menee, mut levyihin EN kajoa
  • Ei yli 200g karkkia kerralla // jos ostan karkkipussin, syön kaiken samalla istumalla, joten ei yli tota määrää karkkia (miten niin ahmin? -.-)
  • Limsat // light-limsat menee, mut ei muut! ei edes pommacia!
  • Munkit, pullat, leivokset, keksit // ihraaa O_O
--> Vähennä sokerilienten (kuten jääteet ja juissit) juomista. Max 3 lasia per pvä
--> Vatsalihaksia 50 per pvä, siitä nostan määrää pikkuhiljaa 100 sitten --> 150 per pvä
--> Tunnin lenkki koiran kanssa per pvä
--> En syö enää kuuden jälkeen.
--> Tarkoituksena löytää kadotettu itsekuri.

Jep. Ja tänään olen ollut koiran kanssa ulkona VAIN puoli tuntia. Olen litkinyt sokeriliemiä semmoiset 7 lasillista. Maitoa 5-6 lasillista. Söin munkin ja keksejä.
Illalla vielä koiran kanssa puolen tunnin lenkille. (Tarkoitin tuota edellä olevaa tosin yhtäjaksoisena tunnin lenkkinä + muut lenkit) Ja teen niitä hiton vatsalihaksia.

Aloitin tätä kirjoittamaan klo 18.28 ja nyt kello on 20.26! Jes. Taitaa olla uus ennätys. Yleensä saatan kirjoittaa jotain postausta puolisen tuntia yhteenmittaan, jos paljon asiaa on... Mut tässä välissä kävin sen puolen tunnin lenkillä, söin ja touhusin koneella kaikkea muuta.

Nyt pitäisi mennä lukemaan kemiaan. Oh my.

+ peruna 20kcal jauhelihakastike 135kcal
yhteensä siis päivän kalorit 1463kcal hiphiphurraa.....