Tein eilen illalla sata kumpaakin reittä ja sitten nukahdin -.-
Loista-vaa.

Tänään olen taas mässyttänyt. Vaikka tänäänkin olen yrittänyt olla tiukempi itselleni.

-Kaksi kolmioleipää. Ne olivat sitä paitsi pahoja, eikä olisi pitänyt syödä 418kcal
-Kaksi ruissämpylää, kalorilaskurin mukaan 70kcal, mutta ne oli semmosia outoja ;o Joten 90kcal? Plus jotain ällöä oltermanni"voita", johon olen jäämässä koukkuun. Jotain 230kcal?
-jäätelö 190kcal, en voinut sitten olla syömättä sitä -.-''
-koulussa näkkäri ja vähän puuroa, about 130kcal, jos sitäkään.
Yhteensä 968kcal.
Parempaan suuntaan, parempaan suuntaan. Tosin tässä on vielä ilta edessä. Ja äiti tekee lasagnea, en tykkää ensinnäkään yhtään lasagnesta ja ties kuinka paljon siinä on kaloreita.

Järkkyä, katsoin kalorilaskuri.fistä 300g lasagnea jotain 522kcal. Nojoo, tosin en söisi lasagnea 300grammaa.

Juttelen entisen ihastukseni SR:n kanssa. Sovittiin, että oltaisiin nähty tänään.
Niinkuin viimeksikin.. hän sanoi, ettei saa isäänsä häädettyä heiltä (miksi ihmeessä meidän pitää aina nähdä HEILLÄ? Tosin joo, en huolis sitä meille, mutta onhan ulkona ihan hyvät ilmat jne...) pois.. Joten siirrettiin tapaamista huomiseksi.
Ja nyt sitten se sanookin, että "eihän meillä mikään kiire ole nähdä" ja sovittiin sitten, että nähdään kesälomalla. Jaahas...

JA POKS. Nyt se ei edes juttele mulle mesessä niin kun aikasemmin.
Ei mun näkeminen voi olla niin kamalaa.
Se on sanonut haluavansa mua.
Sen jutuista heijastuu se niin paljon.
Se miten se koulussakin on katsonut.
Sanoi huomanneensa mut kun tulin kouluun.
Huomasin sen huomanneen.
Se kattoo liian haluavasti.
Hän häpeää itseään?
Hän on selvästi kusessa muhun? <-- HEI, OLEN NARSISTI. KUKAAN EI VOI SAADA SILMIÄ EROSTA MINUSTA PERKELE. (hyyyii yöks.)
Sille tuli pupu pöksyyn.

Nyt sitten yritän saada jotain juttua aikaseksi P:n kanssa. Sen kanssa koulussakin oli tänään sellaista flirttiä. Se ei puhu mulle mesessä juuri ollenkaan. >:

Olen jutellut sen punkkarin kanssa galleriassa.
Se sanos pääsevänsä tänään sieltä osastolta. Ja perkele, sit mä en tunne sieltä ketään.

Miesasiani ovat päin persettä.
No onhan mulla sentään TU, joka jatkuvasti kuolaa mua ja selittää, kuinka en saisi olla SR:n kaveri.

TAHDON ITSELLENI JONKUN VITTU.
KUKAAN EI HUOLI, ANKST.

>: