1583949.jpg

Nyt on aika tsempata. Osastolla pyrin syömään mahdollisimman vähän. Vaikka olen siellä osaksi bulimian takia, eivät ne hoitajat kovinkaan paljon mun syömisiäni vahdi. Torstaina oksensin osastolla, eikä kukaan sitä huomannut. Tosin voi olla, että huonekaverini huomasi, mutta ei se mitään sanonut ja hyvä niin.

Innoistuin jälleen lukemaan (ja inspiroitumaan) muiden sh-blogeja. Eevi (We are lost 'til we are found -blogi) on laihtunut 20kg kahdessa kuukaudessa.. Miksen siis minäkin pystyisi?
Osastolla ollessani suunnittelin laihtuvani 10kg heinäkuuhun mennessä, mutta miksen voisi laihtua jopa 15kg?

Olin äsken suihkussa. Oksensin.
Kerran olen onnistunut tukkimaan suihkumme viemärin oksennuksellani.
Koko kylppäri haisi oksennukselta ja ajattelin pyörtyväni sinne.

Olen syönyt tänään ihan liikaa.

-Kotijäätelön suklaavene 150kcal
-Kaksi lettua 200kcal?
Yht. 350kcal

Ei kaloreissa paljon, mutta kun... mä olisin voinut syödä jotain terveellisempää ton kalorimäärän edestä.
En syö tänään enää mitään.

Paino tänään *9.6kg.
Tammikuussa paino oli jotain *1.6kg.
Onko terveellistä lihoa 9,5kg neljässä kuukaudessa? (Joo, laihtunut 1,4kg eilisestä ;o)