Noniin, täällä taas. Hermostuin tota edellistä kirjoitusta tallentaessa ja tulipa sitten kolme kertaa.
Annoin Tatulle (sellainen eräs tuttavuus, ei mitään syvällisempää, jutellaan aina vaan mesessä ja näin) mun toisen blogini osoitteen. Sieltä se sitten luki kaikista mun ihastumisistani, viiltelyistäni, itseni polttamisesta ja kaikesta pahasta olosta. Oksenteluista ja ahmimisista.
Enpäs jaksa kirjoittaa enempää. Menen koiran kanssa lenkille. Heihei, nukkukaa hyvin.

PS. Keskusteluni Tatun kanssa.

minä sanoo (21:14):
otin itsestäni ihan järkyn kuvan :'D
minä sanoo (21:14):
näytänkö?
tatu sanoo (21:14):
näytä :`D
minä sanoo (21:15):
HÄPEÄN
minä sanoo (21:15):
älä katso ilmettä.
minä sanoo (21:16):
läski.
tatu sanoo (21:16):
naiselline
tatu sanoo (21:16):
:D
minä sanoo (21:16):
=läski
tatu sanoo (21:17):
höh
tatu sanoo (21:17):
et ol
minä sanoo (21:17):
mikä to naisellinen sit ol? :D
minä sanoo (21:17):
mitä sil tarkotit?
tatu sanoo (21:18):
muodokas ;)
tatu sanoo (21:19):
ei se ollu mitää läskisyyt
minä sanoo (21:19):
onks muodokkuus huono vai hyvä asia?
minä sanoo (21:19):
muodokas sanasta tulee mieleen läski. anteeksi :'D

Muodokas. Naisellinen. JESSUS! *tappakaamut*