Pyydän näin heti alkuunsa anteeksi, että kirjoitusten määrä on harventunut ja laatu kärsinyt.
En vain oikein tiedä, mistä kirjoittaa. Kouluasiat tulevat korvista ulos. (Mutta ajattelin nyt kuitenkin jonkun verran jotain yrittää kirjottaa siitäkin) Paino on tippunut 3,3kg viikossa. Joo. Aivan sairasta, mutta silti tajuttoman upeeta. Olen järkyttävän ihastunut. Ihania viestejä häneltä. Ihania. <3

Koulussa oon tällä viikolla ollut kymmenen tuntia. Tai yksitoista. Olen saanut matikan kokeen tehtyä. Se meni hieman perseelleen, kun tuli niin kiire sitä tehdessä. Eilen sain novellianalyysini. Siitä helvetin roskasta (joka oli melkein kuukauden myöhässä!) 9+! Luokan helvetti kolmanneksi paras. Paras oli 9½ ja eräs toinenkin tyttö sai 9+. Mutta niin. Varmaan auttaa oikeasti tämä blogin kirjoittaminen. Mulla kun ei noita kirjoitusvirheitä (tämä blogi niitä tulvii, mut tämä on vain blogi.) enää niin paljoa ole. Sanatoistoa yhdessä kohtaa (Annukka sitä, Annukan äiti tätä, Annukka tota) ja yksi ihana moka. "Annukka itkee ja haaveillen yksin rannalla." Nauroin niin paljon tota mokaa kun ton analyysiroskan takasin sain. :D
Englannin kokeen tein eilen. Se meni ihan hyvin. Siihen piti kirjoittaa joku 80 sanan kirjoitelma. Ei 80 sanaa edes ole paljoa, mutta englanniksi mä en vaan saa kirjoitettua yhtään mitään! Suomeksi pystyn lähes mistä vaan jonkin moisen kirjotelman kirjottamaan, mut englanniks.. Ei tuu mitään! Ihan hassua. Pitäis yrittää joskus kirjottaa joku yksinkertanen novelli englanniksi.

Yhteiskuntaopin läksynkuulustelusta 6+/6½p. Ja niin, en ollut ollut pariin viikkoon tunneilla. Oli niin ihana saada osoitettua opettajalle, että kyllä mä ne perkeleen asiat osaan, vaikka en tunneilla käy.

Tänään olisi ollut kemian testi ja äidinkielen koe. En vaan jaksanut mennä. En millään. Oon ihan tajuttoman väsynyt.

Huomenna sitten todennäköisesti teen sen äidinkielen. Ja biologian. Kääk.

Tulen taas tunnin päästä koneelle, juttelemaan erään henkilön kanssa :p
Nyt luen biologiaa.. Äöyh.

Ainiin, voisi eiliset syömisetkin mainita..
x 2 hesen pehmistä (heh hee ja silti paino laski ;o)
x sämpylä
x 2 leipää koulussa
Tää on taas tätä mun logiikkaa. Good for me.
Tänään en tiedä miten mun pitäis syödä. Että oliko toi vähän vai paljon. Kun pitäis vuorotella sitä, että syö ja sitten taas ei syö juuri mitään, jotta se elimistö jaksais vaan polttaa niitä kaloreita.

Eilisestä kuitenkin -500g. Eli eiliset syömäilyt oli paljon. Tänään taas sitten vähemmän.