Tuntuu, ettei ole mitään kirjoitettavaa. Kai sitä olisi, mutten vain saa aikaiseksi kirjoittaa mitään. Väsymys painaa päälle.

Mutta kuitenkin. Ensimmäinen kouluviikko takana. Koulussa menee ihan hyvin, en ole ottanut turhia paineita vielä tässä vaiheessa itsestäni, että mitä pistän päälle ja mitä ne muut musta ajattelevat. Olen vain mennyt JA ollut välittämättä niistä paskoista. Hienoa hienoa.
Mutta kotona ei menekkään sitten niin hyvin. Siis noiden otusten kanssa menee ihan hyvin, muttei itseni kanssa. Olen huomannut olevani jatkuvasti väsynyt ja kokoajan masentaa. Olen yrittänyt täyttää päiväni ohjelmilla, ja onnistunut siinä suht hyvin, tähän mennessä. Tänään kun heräsin, olisin voinut samantien fileeroida ranteeni auki tai jotain muuta yhtä luovaa. Vähällä oli, etten olisi jäänyt sänkyyn makaamaan. Ja mähän kun päätin, etten lintsaa enää tai jää koulusta pois. Mä kun päätin! Ja näin lupaavasti alkaa. No ei, mä en voi oikeasti lintsata tai olla pois, koska viimeinen vuosi ja numeroita on nostettava.

Iltaisin ahdistaa ihan hirveästi. Nukkumiseen en osaa sanoa, se on niin vaihtelevaa. Mutta kaippa se on parempaan suuntaan menossa.
Pelkään niin hirveästi, että kohta olen samassa jamassa, etten tee muuta kuin syö, dataa ja nuku/makaa sängyssä. Ahdistus on turtunut ja masentaa.

Söin eilen puoli kiloa karkkia. Paino +900g. Hiton hyvin, perrkelee.

Tänään olen taas vaihteeksi harjoittanut itsetuhon pahimpaa muotoa; syönyt.
3 sämpylää, 3/4 osaa karjalanpiirakasta, 2 kolmioleipää (342kcal), lautallinen puuroa, 2 näkkäriä. (ja noista muista Energynetin mukaan 742kcal, ELI yhteensä 1084kcal)
Jos haluaisin oikeasti laihtua, en vetelis niin helvetisti noita kalorituotteita nassuuni.
Tuo kalorimäärä tietää siis sitä, että enpä syö tänään enää mitään. Hyvässä lykyssä paino on voinut sitten tippua huomiseksi 100g. (o_o'')

Sain papaltani rahaa edellispäivänä. Tulevaisuuteni alkoi näyttää huimasti paremmalta, kun näin pappani. Se oli ostanu uuden auton. Siinä ajellessa se sitten selitti, kuinka ei aio enää uusia ajokorttiaan kun se menee vanhaksi. Ja kappas! Kortti menee papparaiselta hyllylle kolmen vuoden päästä. Ja puhuihan se vanhus jostain semmoisestakin kuin minun autokouluni (että maksais sen, heh heh), kolmen vuoden kuluttua.
Pankissa asioituaan vilahti siinä muutama lappunen nokkani edessä ja tajusin, ettei papparaiselta ainakaan rahasta ole pulaa. "On mulla siellä tilillä pikkasen rahaa.. En mä kaikkia oo viinaan pistänyt. Heh-heh"
Tulevaisuus näyttää harvinaisen turvatulta. (Ehhehe.)

Eilen kävin JS:n kanssa leffassa kattoos sen uuden Batmanin. Muistan Balen aina The Machinist -leffasta, jossa se on semmonen anorektikko ja ihmettelin, et miten semmonen voi olla joku Batman. Mut joo. Ihan hyvä leffa oli.

Ostin eilen uuden huivin itelleni. Vihreemustaruudullisen. JS nauro sitä. Mut naurakoon.

Nyt vois tuon repun avata ja tehdä läksyt. Kunnolla ja huolella. Numeroita on nostettava.

Äidinkieli ja kirjallisuus 9 --> 10
A2 Ruotsi 8 --> 9 --> 10
Fysiikka 8 --> 9
Biologia 9 --> 10
Maantieto 9 --> 10 ehkäpä
Yhteiskuntaoppi 9/10
Uskonto 9 --> 10
Terveystieto 9 --> 10
Valinnainen tietotekniikka 10
Valinnainen käsityö 8 --> 9

Tämmösiä suunnitelmia. Lukemista on.
Nyt niiden kirjojen pariin. -->