Tuota juu, M:n kanssa olin.

Oli tajuttoman siistiä puhua M:n kanssa niin syvällisesti. Joidenkin kavereiden kanssa syvällisistä asioita ei juurikaan puhuta, tai sitten se on niin päivittäistä, ettei se tunnu miltään. Oli hienoa, kun M avautu mulle. Kerto kiusaajistaan. Mä kerroin omista kiusaamiskokemuksistaan. Puhuttiin, että mitä jos vaihdettaisiin yhdessä koulua ja aloitettaisiin kokonaan puhtaalta pöydältä. Se olisi aika hienoa. Sitten saisin rauhassa olla oma itseni, saisin kadotetun itsetuntoni takaisin. Mutta nyt olen niin "itsevarma" ja liiankin luottavainen itseeni, ja ODOTAN, että sama itsetunnon takaisin saaminen tai sen kasvattaminen (en ole varma, onko minulla koskaan edes ollut mitään tervettä itsetuntoa) onnistuisi tuossakin koulussa. Mutta toisaalta; poissaoloja mulla on 192 tuntia ja suurin osa vain sen takia, että pelkään muita ihmisiä. En tahdo mennä kouluun, koska pelkään niiden tuijotuksia, niiden katseita ja kuiskutuksia toisilleen. En tahdo miettiä, mitä laittaisin päälleni, minkä riepun kanssa kehtaisin näyttäytyä ulkomaailmalle. Mutta nyt siihen on tultava muutos. Tahdon pistää päälleni ihan mitä itse tahdon. Tahdon pistää itselleni vaikka vihreäkeltaisen keesin, jos siltä tuntuu. Okei, ehken sitä kuitenkaan ihan tee. Ihan vain äitini vuoksi. Mutta haluan muuttaa Lontooseen. Mieluiten M:n kanssa. Mutta hän sanoo muuttavansa Skotlantiin ruotsalaisen kaverinsa kanssa.

Käytiin ajelulla M:n mopon kanssa. Se on hieno. Ja kaiken lisäksi joku saattaisi luulla, että mä olen jonkun söpön mopopojan kyydissä. M on söpö moponsa kanssa :'D Harmi vain, että hän on tyttö. :'DD
M teki mulle upeen keesin. Se on oikeesti hieno. M kohotti todenteolla mun itsetuntoa. Se oli kummallista.

Mp3 on ihana. Laitan lisää kuvia huomenna. Gimp laittaa tohon tuommoiset hassut reunukset. Olisin halunnut sellaiset ihan normit mustat. Mut joo, onko ihan kamalat? :d

Ja heeii, kommentoida saa :p