Jees. Täällä taas. Viikonloppu meni aika perseelleen. No perjantai vielä meni syömisten osalta, muta riitaannuin äidin kanssa. Lauantain olinkin melkein koko päivän pois koulusta ja se meni suht mukavasti, mutta sunnuntai oli sellaista kaksinkäsin syömistä, että huh huh.

Ja illalla sitten tulinkin tänne osastolle. Juttelin yhden hoitajan kanssa. Se sanoi, että ei ole hyväksi, että viihdyn liiaksi osastolla! Ja jotenkin se tuntui jatkuvasti aliarvioivan mun asioitani. Vai viihdyn liiaksi osastolla. En mä täällä mielelläni ole! Mä olen vaan toiveikas, että parantuisin. Mä haluan parantua, haluan päästä kaikesta paskasta eroon. Kotona elämisestä ja olemisesta kun ei tule vaan yhtään mitään. Syön ihan hirveästi, viiltelen, oksentelen ja vedän lääkkeitä. Vielä joku kerta onnistun aikeissani.

Tänään on ollut tapahtumarikas päivä. Ja nyt on uupunut, mutta kuitenkin vähän "voittaja"-olo. Näinkin paljon olen saanut aikaiseksi. Kotona en olisi jaksanut tehdä puoliakaan. Aamulla olin viisi tuntia koulussa, luin fysiikkaa ja ruotsia.

Sitten lähdin yhden todella mukavan opiskelijan kanssa ulkoilemaan. Hän oli varannut meille jutteluajan, mutta lähdimme ulkoilemaan ja juttelemaan. Siinä meni sitten reilutunti. Sen jälkeen taisin käydä koneella ja sitten katsoin Forrest Gumpia. Olen nähnyt siitä pätkiä, mutta haluaisin katsoa sen joskus kokonaankin.

Ja sitten olin pelaamassa sählyä! Wohoo. Ja mä todellakin pelasin. Viime kerta meni vähän vaan siihen, että seisoskelin siellä, mutta asian selittää se, että mulla oli mun hyvä paitani päällä ja sen kanssa ei sovi hikoilla :'DDDDD tai ylipäätänsä edes urheilla.

Se mieshoitaja, joka mut sinne pyys oli kyllä hieman.. ärsyttävä. "Tuu vaan, saat siitä vähän liikuntaa." En sitten tiedä, mitä hän sillä tarkotti. Mut ihan hyvää se teki.

Suihkun jälkeen päätin lähteä ulos. Piti mennä ostamaan läheisestä Cittarista purkkaa, mutta meninkin Iidan kanssa katsomaan mätsäriä.

Jees. Nyt pitää mennä soittamaan äidille.

Ainiin, ilmoitin koirani ja itseni yhdelle tokokurssille! :D

Feeling Alone rakas, pärjäilehän. Ikävöin sua ja sun ihania juttujas :D