Kyllä joo, mun piti kirjoittaa jo eilen, mutta olin laiska. En saanut aikaiseksi. Kiva, kiva.
Mutta nyt täällä taas. Jälleen sivistyksen parissa. Että rakastan tietokonetta. Sen voin todeta tässä kun "olen viikon ilman tietokonetta" on koettu. Ainakin melkein ilman tietokonetta. Kahdesti kävin kirjastossa dataamassa. Oon mahdoton tapaus. Mut sitten huomas, ku sai vaan olla kaks tuntia koneella viikossa, niin sitten koneella ollessa teki paljon hyödyllisempiä juttuja. Nyt kun vaan istun jossain Cosmopolitanin foorumilla, häpeän myöntää, kun parempaakaan tekemistä ei ole.

Että mua vituttaa. Meidän äiti. Se pitää mua ihan pikkuveljieni tasosena. En mä ole enää mikään yhdeksän vuotias. Mä osaan pitää itsestäni huolta, vaikkei siltä näytäkään. Haluaisin Hesaan M:n kanssa. Varmaan mä nyt lähtisin Hesaan saakka tappamaan itseni, tekisin sen paljon mieluummin omassa huoneessani kun jossain "ventovieraassa" kaupungissa.
Olisin halunnut tänään J:n luokse yöksi. Ei käynyt. Eikä käy sekään, että J meille tulisi yöksi. Varmaan mä nyt lähdenkin J:n luokse vetämään pään täyteen pillereitä. Okei, kyllä me joskus vedettiin, mut se oli niin mitätöntä. J veti jopa kolme Panadolia. Ja mä jotain nivelrikkolääkkeitä, joista tuli kerrassaan outo olo. Että eipä siinä sen kummallisempaa. Njoo, ei pitäisi vetää kenenkään muun reseptilääkkeitä, mutta sen tekisin myös kotona sellaisen vitutuksen tullessa kohdalle. Ja kotona on vahvempia lääkkeitä ja niitä vetää paljon mielummin enemmän kuin jotain tyhmiä nivelrikkolääkkeitä.

J sanoi, että hän muuttaa syksyllä ehkä omaan kämppään. Ja on myös viisitoista. Hän ei pysty elämään äitinsä kanssa, kattovat sossun kanssa miten tehdään. Tällähetkellä hän asuu isovanhempiensa luona.
Saa 250e kuussa. (Lapsilisät 100e ja isältään elatusmaksun 150e) Mä saan huimat 0e. Saan toki, jos pyydän, että tartten nyt 20e ku meen kapelle tai jotain, mut että 250e. Mun isä maksaa elatusta meistä 50e jokasesta. Yritti oikeudessa saada niin, ettei sen tarttis maksaa mitään. Me ollaan vaan helvetillinen riesa sillekin. Vittu, vittu, vittu.

Mäkin tahdon muuttaa omaan kotiin. Tahdon pois tästä. Ehkä tämä on vain kateutta kaverilleni, mut en jaksa mun äitiä.
Se pitää mut tiukasti puristusotteessaan.
Tekis mieli häipyä.

Äiti vie mut ens tiistaina Viroon. Ollaan siellä kolme yötä. Mä en haluaisi. Mua ei oikeastaan voisi kiinnostaa mikään Viro. No, kai se on parempi kuin ei mitään.
Haluaisin matkustella, yksinäni. Haluaisin päästä Englantiin. Kiertelemään ympäri Englantia, nähdä Skotlanti, Big Ben, Tower Bridge, käydä London Eye:ssa valokuvaamassa ja kaikki muut hienoudet mitkä sieltä löytyykin. Englanti on jotain, minne olen aina halunnut.
Harmi vain, ettei äiti päästä mua kaverin kanssa kahdestaan kuin kaupungille, kauemmas ei. Se onkin jo suuri saavutus, et kapelle sentään päästää. Voihan sieltä tulla joku random-ukko ja raiskata mut. o_o'''

Hahhaa. Vittumainen elämä.

Ehkä muutan telttaan läheiseen metsään ja elän Juissilla ja myslipatukoilla.