Noniin, nyt olisi tarkoitus kirjoittaa hieman paremmin. Vähään aikaan en ole juurikaan mitään ihmeellistä saanut aikaiseksi kirjoitettua.

Tunnen lihovani jatkuvasti, syön kokoajan enkä jaksa välittää kovastikaan painostani.
Ja ei siitä sen enempää.

Sain laitettua TET-hakemukseni. Olin ihan tyytyväinen siihen hakemukseeni, siitä tuli hyvä. Nyt sitten vaan odotellaan sieltä palautetta, saanko sen hakemani paikan vai en. En tiedä, viitsinkö mainita sitä paikkaa minne olen menossa, ihan vain sen takia, että sitten joku tunnistaa mut jne. Kuntoutusjuttu, sen verran voin mainita.

Sain tehtyä tänään äidinkielen kokeen. Täksi päiväksi olisi pitänyt tehdä biologian essee (kinkkuvoileivän matka (ruuansulatuksessa), jes), mutta olin unohtanut koko roskan. Ja vihon myös kotiin. Opettaja ymmärsi ihan täysin sen, ei sanonut mitään... Annoin ymmärtää, että olisin kirjoittanut kyseisen esseen jne... Hmh.

Tänään oli se lääkäri+2sossutätiä+hoitaja keskustelu. Se meni ihan hyvin. Vähän pelotti se, että mitä ne sanoo.
Äiti eilen puhui jostain sijaiskodeista ja huostaanotoista... Siellä ne puhuivat, ettei sellaiseen ole tarvetta. Olivat puhuneet siitäkin. Mä en todellakaan lähde täältä kotoa minnekään. Onneksi ne totesivat, ettei semmoseen ole tarvetta, thank god.
Olin silloin verikokeissa jne, ne kaikki olivat kuulemma ok.

Aloitan sen sossutädin kanssa valokuvaamisen, ensimmäinen kerta 30.9.
Ne valokuvaussessiot on aina liikuntatuntisin. Jesss. :P

Enpä jaksa kirjoittaa enempää.
Plaa.

Juttelin I:n kanssa, oli kiva jutella.