Oon syöny tänään ihan hirveesti. Ja juonu myöskin. Pitäis käydä ostamassa nesteenpoistolääkettä. Mulla meinaan näkyy heti painossa, jos olen juonutkin liikaa. Yleensä en jaksa rajoitella juomisiani ja sitten tulenkin juoneeksi ihan hitosti, kun pyrin olemaan syömättä..

-4 sämpylää / Stockan ruissämpylä ja kolme semmosta vaaleeta (kuinkahan paljon niissäkin mahtaa kaloreita olla.. Laitan 150kcal/per sämpylä, onko liian vähän niistä? :o) 760kcal (oltermannivoi)
-Real-ruisjokuleipä 200kcal
-Karkkia n. 140g 684kcal
-2 jäätelöä (toisen oksensin) 300kcal
-Pieni pala mustikkapiirakkaa 100kcal
-2 leipää 160kcal
Yhteensä 2204kcal

Kivasti tuli taas noita kaloreita. Miks helvetissä syön näin paljon. Miksi, miksi, miksi.
Mä en tiedä mitä mä itteni kanssa teen kohta.
Niin "hyvin" oli mennyt ja nyt menee päin persettä.

Tuntuu, että jokainen päivä, jokainen hetki, jolloin en ole lähempänä hoikempaa vartaloa, on hukkaan heitettyä elämää.
En tunne eläväni. En ole moneen moneen vuoteen tuntenut eläväni. Ehkä joskus pienenä. Mutta en enää.
Tunnen eläväni vain sen takia, että olisin hoikempi. Se on tällähetkellä ainut määränpää.
Mutta se, että olisin hoikempi on myös tuleva elämäni. Odotan sitä hetkeä, jolloin voin alkaa elämään. Eikä aina tarvitsisi laskea kaloreita ja joka aamu herätä joko toiveliaana tai masentuneena ja mennä vaa'alle. Ei tarvitsisi miettiä tällaista paskaa kaksikymmentäneljäseitsemän.
Hukkaan heitettyä elämää, sitä tää mun ns. elämäni tällä hetkellä on.

Neuvoja, miten voisin alkaa elää taas?
(Tiedän vastauksen jo ihan muutenkin; Laihtuminen. Ei ole oikotietä onneen. Laihtuminen se se on.)