Voi että. Mä tahdon kisaamaan ton piskin kanssa.

Sais vaan treenattua ton kanssa noi alokasluokan jutut. Mua otti niin perkeleesti päähän, kun J tuli sössöttämään mulle, että miten meidän treenit ja kun sanoin, että huonosti, niin hän alkoi selittämään miten heillä menee ja kuinka he tähtäävät johonkin kisoihin ja kaikkea.

Mä olen ollut niin perkeleen saamaton ja laiska ton koiruuden kanssa. Mun pitäisi treenata enempi joo, mut en vaan saa aikaiseksi.
Ehkä se johtuu siitä, että kaikkein helpoin osuus, luoksepäästävyys (jonka olin luullut menevän ihan olan kohautuksella, et "hyvin se menee, et ei siinä mitään ongelmaa"), meni niin persiilleen ettei mitään. Toi otus yritti kahteen otteeseen purra (kyllä, purra. purra, purra, purra.) kahta sitä silittelemään tullutta. Meni siinä sitten kaikki treenausinto.

Mutta joo, viimeistään marraskuussa kisoihin, ihan pakko.

Olisin halunnut jo elokuussa kisoihin, se olisikin onnistunut, jollen nyt olisi lakannut treenaamasta ton kanssa.

Ja mä haluaisin päästä agilityakin treenaamaan ton kanssa.

Äh, liikaa kaikkea.

Mut joo, M tulee varmaan meille. Jees.